Haul zakupowy i denko październik 2021

Cześć 😊 Zapraszam Was na dwa posty w jednym, czyli co kupiłam i co zużyłam w październiku. Nabyłam trochę więcej, niż zamierzałam, ale to dlatego, że na urodziny wpadło mi nieco kasy, więc w ramach prezentu zrobiłam większe zakupy 😁 No to lecimy kochani ❤

Haul zakupowy październik 2021 r.


Kosmetyki i akcesoria do włosów.


🌼Szampon łagodny - Sessio Hair Vege Cocktail Nourishing Shampoo szampon odżywczy do włosów osłabionych i łamliwych Mango. Dobrze domywa włosy przy jednokrotnym myciu i fajnie się pieni. Ma piękny, owocowy i słodkawy zapach.

🌼Szampon o średniej mocy - Yope świeża trawa. Dobrze myje, zmywa również olej, sporo się pieni. Jego zapach jest dla mnie okropny, tak samo jak zapach odżywki z tej serii 🤢



🌸Odżywka Equilibra Aloe balsam nawilżający. Sprawdziła mi się jako 1O oraz jako baza pod olej, używam jej co drugie mycie.

🌸Odżywka proteinowa Anwen Zielona Herbata. Jeszcze nie używałam.



🌺 Peeling do skóry głowy Vianek, łagodzący - nie używałam, mam jeszcze Radical na jedno zużycie 😉

🌺 Mgiełka do fal i loków Anwen Pump It Up. Mam co do niej obawy, bo dziwnie się rozpyla. Albo ma popsutą pompkę, albo źle to robię. W każdym razie, na razie jestem rozczarowana, ale dam jej szansę ☺

🌺 Olej z czarnuszki. Używam na skórę głowy i na długość. Włosy po nim pięknie błyszczą i nie są przyklapnięte.


🍁 Satynowy czepek do spania. Jest trochę za duży i czasami spada podczas spania, ale poza tym jest super i fajnie zabezpiecza włosy. 

🍁 Książka "Robię włosing czyli jak świadomie i skutecznie dbać o włosy" Agnieszki Niedziałek. Jest to poradnik o tym, co w tytule. Świetna książka, możecie mi wierzyć na słowo ❤ Recenzja jeszcze będzie 😉 Przy tym czepku wydaje się taka malutka heh, a to prawie a4 😆


Książki, kupione i podarowane


Kupione w Lidlu, jedna za 9.99 😁



Otrzymane w prezencie urodzinowym ❤️🎉



Podarowane bez powodu ❤❤



Z książkowej wymiany na OLX 😁

Wyposażenie domu ❤️


🍂 Organizery ze sklejki. Wymieniłam stare pojemniki na takie oto pudełka. Przyszły jako elementy do samodzielnego montażu. Niektóre elementy musiałam potraktować papierem ściernym, bo nie pasowały zbyt dobrze. Ogólnie taki trochę bubel ten organizer 😅



🍂 Regał na książki oraz biurko, Ikea. To mój największy zakup w tym miesiącu. Moje książki przestały się mieścić na półkach, więc musiałam dokupić mebel. Muszę przyznać, że ta witryna jest cu-do-wna ❤ Wymieniłam też stare biurko na mniejsze.

To wszystko jeśli chodzi o zakupy. Teraz czas na moje pierwsze denko na blogu. Jest malutkie, ale jak na mnie, to i tak sporo 😅


🎉 Denko październik 2021 r. 🎉


🌻 1. Wcierka pobudzająca Only Bio. Najlepsza wcierka, jaką do tej pory miałam. Włosy w ciągu miesiąca urosły 3 cm ❤️ Kupię ponownie.

🌻 2. Maska do włosów kiełki pszenicy i kakao Anwen. Dosyć fajna maska, używałam jako 1O. Może kupię ponownie.

🌻 3. Isana peeling cukrowy olejowy maruna. Pięknie pachnie, a zapach utrzymuje się na skórze dosyć długo po myciu. Jednak jest zbyt oleisty i po każdym użyciu musiałam dobrze umyć prysznic, by się nikt nie poślizgnął. Pod wpływem temperatury bardzo się rozwarstwiał, cukier osobno i olej osobno. Nie kupię ponownie.

🌻 4. Rexona antyperspirant. Szału nie robił, a do tego się pokruszył i wypadł zanim go zużyłam. 
Nie kupię ponownie.

🌻 5. Korektor Eveline Art Scenic. Kosmetyk, który ratuje moją twarz, kiedy jest zbyt czerwona lub gdy ma wypryski. Świetnie maskuje niedoskonałości i jest trwały. Kupię ponownie (ale mam jeszcze trzy w zapasie 😅)

🌻 6. Fitocosmetic szampon do włosów z niebieską glinką i jonami srebra. Dobrze mył włosy, zmywał również olej, a do tego pięknie pachniał. Troszkę mało wydajny ale i tak zapewne kupię ponownie.

To by było na tyle jeśli chodzi o październik. Dodam tylko, że jest to mój absolutnie najukochańszy miesiąc i bardzo żałuję, że się już kończy. Spójrzcie tylko na tą pogodę, jest tak cudowna, że mogłaby być taka przez cały rok 😁🍁🍂🍁🍂

Miałyście coś z moich zakupów lub denka? Znacie książki, które dostałam? Jakie są wasze wishlisty na listopad? Życzę udanego i spokojnego długiego weekendu ❤️



41 komentarzy:

  1. Bardzo fajne denko :D Tą książkę Agnieszki Niedziałek chętnie bym przeczytała :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy. Chyba Cię nie zdziwię, że najbardziej zainteresowały mnie książki. Żadnej z nich jeszcze nie czytałam, więc jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie czytam Oczy Uroczne, ale porwały mnie jak na razie, a jestem już za połową🤔

      Usuń
  3. Jaka ładna witryna na książki. Pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka Anwen i u mnie zagościła, też. Szampon z glinka i jonami srebra mnie zaciekawił.
    Ps zapraszam Cię na wpis z 23.X...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anwen ostatnio często u mnie gości 😊 Ten szampon polecam 😁

      Usuń
  5. Szczególnie zainteresowały mnie książki, ale wszystkie nabytki zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię dezodoranty z Rexony, ale w sprayu. Te w sztyfcie nie sprawdzają się u mnie z żadnej marki.
    Zakupy bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam antyperspirantu w spreyu 😅 Dzięki 😊

      Usuń
  7. Ciekawe ksiązki :)
    Wychodzi na to, że jednak więcej kupiłas niż zużyłas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, tłumaczę się jedynie tym, że większość kupionych rzeczy jest w ramach prezentu 😅

      Usuń
  8. Muszę wypróbować oleju z czarnuszki koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dosyć fajny, jestem po pierwszym użyciu 😁

      Usuń
  9. Z chęcią przetestowałabym odżywkę marki Equilibra Aloe. Bardzo lubię produkty tej marki.
    Bardzo stylowy regał na książki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,
    aż obfite zakupy. Ważne, że się sprawdzają. Ta witryna na książki wymiata i szczerze powiem - bardzo się mi podoba. Szkoda, że do Ikei mam dalekoo.

    Szukam czegoś na dokończenie naszego magicznego puzzlego pokoju, bo chcemy stworzyć Lego miasto :)
    Miłych dni.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe zakupy i dużo nowości książkowych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcierka z OnlyBio wygląda bardzo obiecująco, muszę sobie ją zakupić! :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna inna wcierka nie pobudziła tak mocno moich włosów 😁

      Usuń
  13. Bardzo fajne nowości kosmetyczne i książkowe, zainteresował mnie ten szampon z Yope. Z Twojego denka niestety nic nie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon z Yope sprawdza się fajnie, więc polecam:)

      Usuń
  14. Jestem ciekawa tego peelingu od Vianka :)
    Też bardzo lubię ten korektor Eveline- używam go już od kilku lat 😉
    Jeśli chodzi o peeling Isany- tego o którym piszesz, nie miałam. Nie przepadam za peelingami cukrowymi. Natomiast mogę Ci polecić taki w tubce (od Isany) nazwy nie pamiętam, ale pachnie pięknie 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chętnie go wypróbuje, kiedy skończę ten z Vianka 😊

      Usuń
  15. Uwielbiam powieści Zafona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam bardzo dużo pozytywnych opinii o jego powieściach:)

      Usuń
  16. co tam mazidła, ja nie mogę się napatrzeć na ten regał:D CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta witryna z IKEA bardzo mi się podoba, sama zastanawiałam się, czy jej nie kupić, ale ostatecznie postawiłam na otwarty regał Billy i jestem zadowolona z wyboru :)

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...