Wcierka przyspieszająca porost włosów Only Bio

Cześć ❤ Zapraszam Was dzisiaj na recenzję kosmetyku do włosów od firmy OnlyBio. Będzie mowa o wcierce pobudzającej porost włosów, która zawiera m. in. ekstrakt z papryczki chilli🌶️. Jeśli jesteście ciekawi, jak się u mnie sprawdziła, zapraszam na dalszą część posta ☺



Wcierka do włosów pobudzająca Hair in Balance by OnlyBio.

Informacje o produkcie:

Wcierka pobudzająca zdrowy wzrost włosów. Naturalna, wegańska formuła z kapsaicyną, ekstraktem ze skrzypu polnego i kozieradki.

Kiedy stosować wcierkę? Gdy włosy są przerzedzone, a ich wzrost powolny.

Co pobudza? Zawarta w papryczkach chilli kapsaicyna mobilizuje włosy do zdrowego wzrostu, a ekstrakty ze skrzypu polnego i kozieradki wzmacniają ich cebulki przeciwdziałając wypadaniu.

Trwałość od otwarcia: 6 mies.

Sposób użycia: zaaplikuj bezpośrednio na skórę głowy i wetrzyj kolistymi ruchami. codziennie wieczorem, z użyciem wcierki pobudzającej, wykonaj minutowy masaż głowy. pobudzi on mieszki włosowe do wzrostu i zapewni optymalne wchłanianie składników aktywnych, a ty szybciej będziesz cieszyć się zdrowymi i długimi włosami!

Testowany dermatologicznie: tak

Działanie: stymulujące porost włosów

Przeznaczenie: wcierka do włosów

Typ włosów: włosy cienkie, włosy słabe, włosy wypadające

Jak pachnie? Zniewalający zapach liczi zadba o Twój znakomity nastrój!

Pojemność: 100 ml

Sposób użycia: Zaaplikuj bezpośrednio na skórę głowy i wetrzyj kolistymi ruchami.

Skład: Aqua, Capsicum Annuum Fruit Extract, Equisetum Arvense Extract, Propanediol, Trigonella Foenum-Graecum Seed Extract, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Water, Calendula Officinalis Flower Extract, Glycerin, Punica Granatum Fruit Extract, Arnica Montana Flower Extract, Citric Acid, Tocopherol, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Sorbic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Parfum, Citronellol, Geraniol.

Wcierkę kupicie m.in. na stronie OnlyBio oraz w drogeriach Hebe i Rossmann za około 23 zł. Widziałam kilka wersji tej wcierki, nie jestem pewna czy wszystkie mają ten sam skład 🤔

Moja opinia:

Wcierka zaciekawiła mnie pozytywnymi opiniami na blogach koleżanek. Pomyślałam, że warto spróbować czegoś nowego, gdyż moje włosy przyzwyczaiły się do wcierki Jantar i przestały na nią reagować. 

Wcierka OnlyaBio ma skład bogaty w ekstrakty roślinne, m. in. z papryczki chilli oraz kozieradki i skrzypu polnego, które działają pobudzająco na porost włosów. Są też humektanty, w tym gliceryna, z którą moje włosy nie do końca się lubią, a jednak nie zauważyłam w tym przypadku spuszenia włosów.

Aplikacja wcierki polega na psikaniu jej na skórę głowy. Atomizer rozpyla produkt na małej powierzchni, ale jednak rozpyla. Wolę aplikatory wcierek w postaci pipetki ;)

Co czułam po aplikacji? Całkiem przyjemny zapach. Nie czułam natomiast żadnego pieczenia, ani mrowienia, mimo że można by było się tego spodziewać po papryczce chilli.

Jak zadziałała na włosy? Bardzo dobrze. Nie obciąża włosów, a mój przyrost miesięczny był dwa razy większy niż zwykle (2 cm). Oto mi właśnie chodziło:) Baby Hair nie zauważyłam.

Podsumowując, jak najbardziej polecam tą wcierkę do włosów, jeśli zależy Wam na przyspieszeniu ich wzrostu.

Miałyście do czynienia z tym kosmetykiem? Jaką aktualnie wcierkę stosujecie? Którą uważacie za najlepszą? Pozdrawiam serdecznie 😘


30 komentarzy:

  1. Nie miałam jej, ale wiele słyszałam o wcierce OnlyBio. Ja teraz kupiłam szampon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty tej marki, ale tej wcierki jeszcze nie miałam, będę ją miała na uwadze, kiedy zachce mi się drastycznie skrócić moje włosy i nagle zatęsknię za długimi ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecność skrzypu w składzie zachęca. Może wypróbuję, bo ostatnio coś mi włosy wypadają. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi i tak włosy rosną jak szalone :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że wcierka sie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, super polecenie, z którego zdecydowanie skorzystam! Jakbyś miała coś jeszcze przeciwko wypadaniu włosów, to też chętnie spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach jej używać. :D Muszę tylko zdenkować dwie moje obecne wcierki i zdecydować się, czy na pewno ją kupię. Obecnie rozważam tę wcierkę z OnlyBio oraz te Sattvy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie te produkty OnlyBio różnią się jedynie szatami graficznymi, składy są te same.

      Usuń
    2. Mam Sattve, ale nie używałam jej regularnie.

      Usuń
  8. Używa ją moja siostra. Może też kiedys spróbuję. Na razie korzystam z Jantar :). Ciekawe czy moje włosy też przestaną na nią reagować. Na razie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcierki warto odstawiać na jakiś czas, wtedy skóra się tak nie przyzwyczaja.

      Usuń
  9. ja jestem ciekawa czy mój kapryśny skalp by zaakceptował ów bogaty skład;p bo to różnie bywa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz wrażliwą skórę, to faktycznie może być różnie:/

      Usuń
    2. a więc właśnie... więc nie będę ryzykować

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie miałam nic tej firmy. Jest o niej bardzo głośno, ale jakoś mi nie po drodze do drogerii :D Koniecznie muszę wypróbować tę wcierkę, bo to niezwykle ważny dla mnie typ kosmetyku do pielęgnacji włosów. Jestem bardzo ciekawa, jak wcierka sprawdziłaby się u mnie.
    Świetna recenzja Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko kupuję przez neta, bo też mi nie po drodze;)

      Usuń
  11. Mogłabym spróbować, może by mi podrosły trochę :D Chociaż sama się nie mogę zdecydować czy podcinać czy zapuszczać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tej wcierki.
    Trochę mnie wystraszyła ta papryczka, myślałam że tak będzie pachniał ten kosmetyk...
    Teraz nie używam żadnej wcierki, ostatnia jaką stosowałam, to Jantar i polecam ją ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papryczki nie czuć na szczęście:D Jantara używałam i jest Bardzo dobry, na pewno do niego wrócę:)

      Usuń
  13. Markę kojarzę, ale tej wcierki nie miałam okazji testować :D
    Być może skuszę się na zakup tego produktu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę znam i na pewno skuszę się na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...