Wspomnienia z wakacji 2021

Cześć ❤ Zorientowałam się ostatnio, że przez całe wakacje nie wrzuciłam na bloga niczego związanego z naszymi wycieczkami. Tak się skupiłam na kosmetykach i książkach, że zapomniałam o relacji z wyjazdu. Nic jednak straconego, miło będzie powspominać wakacyjne przygody teraz, kiedy za oknem mamy już właściwie jesień 🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁

Nie będę się rozpisywać, post będzie w formie fotorelacji z krótkimi przypisami. Zapraszam serdecznie 😁

Jeleśnia - Beskid Żywiecki

Niewielka miejscowość z niewielką ilością turystów, czyli to co lubię ❤️

Uroczy domek z pięterkiem dla dziecka ❤️

Okolice Lasu Kiełbasów


Tama Kiełbasów


Piękna kapliczka w drodze do domku

Staw rybacki

Wodospad w Sopotni Wielkiej

Droga w kierunku Przełęczy Przysłopu


***

Dolina Będkowska - Jura Krakowsko-Częstochowska

Niewielka, ale urokliwa dolina, idealna na krótką wycieczkę

Początek trasy, jak widać spokojnie można jechać na hulajnodze lub wózkiem :) Zbliżamy się do Czarcich Wrót.


Mały wodospad Szum, na Będkówce. Woda jest zamulona z powodu długotrwałych ulew.



Miejsce na odpoczynek nad strumykiem

W drodze powrotnej zahaczyliśmy 
 Lodową Dolinę



***
Trzebinia - Beskid Żywiecki

Mała mieścinka za Żywcem, gdzie spędziliśmy tydzień totalnie odcięci od ludzi ☺

Uroczy, mały domek, ale w nim wszystko co potrzebne 😊

Piękne zachody słońca



Widok z okna

***
Międzybrodzie Bialskie 

Dosyć turystyczne miejsce, może dlatego nie do końca mi spasowało 🤔

Widok z zapory 

Wodospad na terenie ośrodka

Widok z rowerka wodnego 

***
Bielsko - Biała, okolica zapory im. Mościckiego





Na koniec zdjęcie z ostatniej wycieczki rowerowej


Tym sposobem dobrnęliśmy do końca wakacji. Trochę smutno mieć to już za sobą, jednak przed nami plany na następnej wakacje 😄

Gdzie wy byliście na wakacjach?


40 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Uwielbiam ujęcia natury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia. Aż sama bym chciała się tam wybrać. Taka szkoda, ze już jesień się zaczęła... Może nie oficjalnie datą, ale na pewno pogodą za oknem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jesień jest piękna, ale temperatury niestety już nie zachęcają do długich spacerów.

      Usuń
  3. Super fotorelacja! Pięknie uchwyciłaś na zdjęciu zachód słońca :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne widoki. Sama natura, super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te nasze góry! Ja byłam w Wiśle, było naprawdę super. Chciałam jeszcze do Włoch, ale niestety nie wypaliło. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna fotorelacja! Najbardziej rozmarzyłam się niewielkim domkiem w otoczeniu natury. Takie oderwanie od codziennego gwaru to zaznanie prawdziwej równowagi w życiu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a tak rzadko mamy sposobność przebywać w takich wspaniałych miejscach.

      Usuń
  7. Kocham polskie góry, chciałam w te wakacje je odwiedzić, ale nie udało się. Może w przyszłym roku to się uda :D W tym roku postawiłam na wycieczki po okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie góry są piękne i różnorodne:) Życzę ci żeby w przyszłym roku się udało:)

      Usuń
  8. Ładnie tam! Bardzo nawet! Mnie za to pognało nad morze - na kilka dni tylko, ale baterie naładowało mi mocą na 200% normy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje widoki to 100% moje klimaty wakacyjne:) kocham góry:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia - uwielbiam tego typu widoki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie! Beskid Żywiecki to rodzinne strony mojego ojca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kadry i super miejsca blisko natury. Sama wybrałabym się z chęcią na taką wycieczkę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne widoki, uwielbiam takie wycieczki 😊 ja właśnie wróciłam z wakacji 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Też sobie przejrzałam zdjęcia z minionych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowne widoki! To wypoczęłaś porządnie chyba. Cudowne miejsca mega inspirujące na plenery malarskie ;) Piękne okolice, może kiedyś dane i mi będzie dotrzeć tam gdzie Ty ;) Największe wrażenie wywarły na mnie te góry oraz skały. Ja ostatnio dużo nie jeździłam, spędziłam lato w moich okolicach nad morzem głównie trochę w okolicznych niewysokich górach. Byłam między innymi w Seaton gdzie mają białe klify i czerwone jednocześnie oraz mikro tramwaj, który jeździ przez bagna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa ta kapliczka w drzewie jakby.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudoooowne wspomnienia! Wspaniałe podróże ;) Ja na wakacjach latem byłam w Tatrach 2 tygodnie. Cieszyłam się długiego urlopu, ale na 15 dni nie padało 5 XD Więc ekhm, to był średni urlop, ale było kilka przygód i pięknych widoków :) Mam teraz nadzieję, że jesień będzie ładna i kolory dopiszą , a pogoda będzie sprzyjać na weekendowe wycieczki. Do lata tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy byłam kilka lat temu w Tatrach to też pogoda średnio dopisała:/ Tak samo nad morzem. Trafić na piękną, długotrwałą pogodę to nie lada wyczyn:)

      Usuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...