Dream Park Ochaby

 Cześć ❤ Z przejęliścią powrócę wspomnieniami do minionego weekendu, gdyż pogoda była cudna, prawda? Mam nadzieję, że u Was też świeciło słoneczko i temperatura była niemal letnia ☀️ W taką pogodę oczywiście szkoda siedzieć w domu, więc zaplanowałam małą wycieczkę. Tym razem nietypowo jak na mnie, bo to parku rozrywki 😁 Jako mega fanka dinozaurów, wybrałam Dream Park w Ochabach, który na stronie zachęcał mnogością atrakcji, w tym oczywiście wystawą dinozaurów 😍 Czy park spełnił moje oczekiwania? Zapraszam na dłuższą relację ☺


Dream Park Ochaby znajduje się niedaleko za Żywcem. Posiada dosyć duży parking, który o godzinie 10 (czyli na otwarciu) był w sobotę niemal całkowicie pusty. Wchodząc do parku okazało się, że jesteśmy pierwsi i było tak przez jakieś pół godziny 😄

Poniżej zamieszczam plan parku z wykazem, jakie mają atrakcje...lub jakie powinni mieć, gdyż nie wszystko było czynne.


Bilety: dorośli 49,90 zł, dzieci szkolne 42,90 zł, dzieci do 3 lat gratis. Bilet obejmuje wszystkie atrakcje, prócz ekstremalnych (tyrolka i bugee), które są dodatkowo płatne 20 zł. No to lecimy po kolei, patrząc na powyższą mapkę, czego nie było, lub było nie takie, jak oczekiwałam.

- sala edukacyjna - nie znaleźliśmy,

- żywe zwierzęta tropikalne - widziałam dwa węże i nietypowe rybkopoodbne zwierzę zwane Aksolotl, żółwia i krzyżaka w kącie. Reszty albo nie było, albo się pochowały?

- restauracja...to fast Food,

- wystawa krokodyli - nie było,

- strzelnica sportowa - zamknięta,

- lemury - nie było.

Pozostałe atrakcje omówię przy okazji zdjęć 😁

Dom do góry nogami. Genialna sprawa! Śmiechu było mnóstwo, człowiek nie może ustać na nogach, tak mu szwankuje błędnik 😅

Labirynt luster. Kolejna świetna atrakcja. Labirynt jest nieduży, a ma się wrażenie, że nigdy z niego nie wyjdzie. Tutaj też było kupa śmiechu, w pewnym momencie byłam pewna, że utknęłam na dobre 😆

Żywe zwierzęta. Może i nie było krokodyli, ale za to można było zobaczyć jeżozwierze, strusie, kucyka, alpaki, owieczki, wiewiórkę, i takie puchate zwierzę, coś jak lis skrzyżowany z misiem hehe, nie pamiętam nazwy 😅



Sztuczne owady. Komary, kleszcze, osy i wiele innych w ogromnych proporcjach, robią wrażenie, wyglądają bardzo realistycznie i strasznie 😁





Park dinozaurów. Czyli to, na co najbardziej liczyłam. Nie było wiele okazów i niestety figury były podniszczone. Przy każdym okazie był czujnik ruchu, ale dinozaury ani się nie ruszały, ani nie wydawały dźwięków 😢







Oceanarium prehistoryczne. To chyba moja ulubiona atrakcją tego parku. Na wejściu dostajemy okulary 3D i ruszamy tunelem, w którym znajdują się ogromne ekrany. Dzięki okularom 3D mamy wrażenie że patrzymy na potężne akwaria, w których pływają prehistoryczne potwory. Dźwięki puszczane z głośników dodatkowo potęgują efekt. Po prostu cudo! Warto zatrzymać się na dłużej przy każdym "akwarium" by niczego nie przegapić :) Na poniższym filmiku próbowałam uchwycić ten niesamowity widok. Przeskok filmu w środku jest efektem mojego przycięcia filmu, żeby nie był zbyt długi 😁


Na końcu tunelu, wchodzimy do pomieszczenia z przeszkloną kopułą nad głową. Jesteśmy w statku podwodnym, a nad naszymi głowami pływa Megalodon! W pewnym momencie ten wielki rekin atakuje nasz statek. Powiem tak, byłam przerażona hehe ale nie będę Wam zdradzać, co się dzieje, sami zobaczcie 😁

Jedyny minus tej atrakcji, to kiepskie okulary 3D, przez co obraz był czasem niewyraźny.

Kino 6D. Puścili bajkę dla dzieci, syn powiedział że widział ją na YT. Szczerze mówiąc, średnia ta bajka. Oglądało się ją w okularach 3D, też kiepskiej jakości. Fotele strasznie szarpały, dmuchał na nas wiatr i pryskała woda. Jak dla mnie trochę męczące te trzęsienie i nie pasujące do oglądanych scen.

Cześć extremalna. Mamy tu atrakcje dla starszych i odważniejszych gości parku. Była tyrolka, most na wysokości kilkunastu metrów oraz możliwość skoku z wieży na bugee (nie wiem, na jakiej zasadzie jest ten skok, bo nikt nie skakał i nie mialam okazji podpatrzeć).


Park miniatur. Zobaczyłam najważniejsze obiekty architektoniczne świata w wersji zminimalizowanej. Niektóre budowle nie robiły wrażenia, ale ogólnie ładnie to wszystko wyglądało.








Dmuchańce, kula na wodzie, do której można wejść, rowerki wodne, małpi gaj i trampoliny (bez zabezpieczenia). Są to atrakcje przeznaczone dla najmłodszych. Jest ich całkiem sporo, a że dzieci do 3 lat mają za darmo wejście, myślę że opłaca się brać maluchy 😁

Restauracja. Tak jak wspomniałam, jest to fast Food typu McDonald's. Osobiście nie lubimy takiego jedzenia, więc byliśmy głodni 😔 Synek zamówił wrapa, ale powiedział że niezbyt dobry.  Jedyną rzecz na jaką miałam ochotę, czyli lody włoskie, były akurat niedostępne.

Kawiarnia. Zamówiłam Latte na wynos i była dobra, ale cena 12 zł  za kubek 250 albo 300 ml, nie jestem pewna. Można zamówić też czekoladę, cappuccino i ciasto. Mieli akurat miodowe, więc nie dla mnie😉

Grill. Można zjeść np. kiełbasę z grilla, ale jakoś nie mieliśmy ochoty, więc nie wiem po ile i jak smakuje 😅

Sklep z pamiątkami. Weszliśmy i wyszliśmy bez niczego. Pomijając, że nie było w środku sprzedawcy 😆, nie widziałam nic fajnego i oryginalnego.

Toalety. Byłam w jednej, była darmowa i czysta, a to najważniejsze 😁

Na tym kończę opis naszej wycieczki. Podsumowując, myślę, że cena za bilet jest wygórowana, a pozamykane atrakcje, które są wymienione na planie parku, to oszukiwanie klientów. Było kilka perełek, dzięki którym nie żałuję że poszliśmy, ale tego, że byłam bez normalnego obiadu - nie wybaczę 😆

Byliście kiedyś w Dream Park Ochaby? A może polecicie mi inny park rozrywki? Pozdrawiam ❤️

36 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Jak w toalecie było ok, to ja jestem przekonana :D Szczerze, mimo że niektóre atrakcje były niedostępne a zwierzaki się pochowały, to myślę, że to bardzo fajne miejsce które warto odwiedzić. Zwłaszcza z dziećmi. Ja kocham takie miejsca :) Niestety, niewiele miałam okazji pozwiedzać. Mam nadzieję, że kiedyś to nadrobię :) Super relacja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że warto, mam nadzieję że uda ci się odwiedzić to miejsce:)

      Usuń
  2. Widać co innego na stronie, a co innego w rzeczywistości. Można się wkurzyć i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, szczególnie że bilet podobno zawiera wszystkie atrakcje...

      Usuń
  3. Czyli wszystkie wakacyjne atrakcje skumulowane razem :) idealne miejsce, by spędzić tam cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam zajęło to 3 godziny, ale z małymi dziećmi na pewno potrzeba więcej czasu:)

      Usuń
  4. park miniatur mega fajny:D w tym domku do góry nogami pewnie by mi było niedobrze;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym domku faktycznie jest dziwnie, trochę tak, jakby się mega upiło xD

      Usuń
  5. Niezwykle ciekawa relacja, miejsce intrygujące, szkoda jednak tych pozamykanych atrakcji... Cieszę się, że mimo to spędziliście pozytywnie czas. Ale głodni to ciężko to przeżyć.. Mimo, iż takie miejsca mnie nie interesują to Twój wpis zaintrygował mnie bardzo. Ten domek do góry nogami i labirynt szklany super i oczywiście żywe zwierzaczki ;) Pozdrawiam serdecznie. U mnie pogoda w kratkę raz deszczyk raz słoneczko ale ciągle ciepło jak latem, tylko wieczorki zimne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy znajdzie tam dla siebie coś odpowiedniego :)

      Usuń
  6. Nie byłam nigdy w tym parku, fajnie że jest tam dom do góry nogami, byłam w takim dwa razy i było świetnie;D

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam kiedyś w takim domku odwróconym do góry nogami, ależ to było ciekawe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dokładnie, niby niewiele,małe zupełnie zmienia postać rzeczy :D

      Usuń
  8. Super wycieczka. W takim labiryncie luster nigdy nie byłam. Ale mam wrażenie, że miałabym podobnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy raz, to było mega doświadczenie xD

      Usuń
  9. Z chęcią odwiedziłbym to miejsce

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę - chętnie odwiedziłabym to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takim miejscu można miło i ciekawie spędzić czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo wad z chęcią bym się tam wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych atrakcji to pierwsza na jaką pójdę to strzelnica sportowa. Z labiryntu luster nie wyjdę przeglądając się w nich. Na bandżi nie skoczę nawet jeżeli to mnie za to zapłacą. A na widok sztucznego pająka ucieknę z krzykiem w siną dal i tyle będzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety strzelnica była nieczynna, a też miałam na nią nadzieję :(

      Usuń
  14. Na zdjęciach bardzo fajnie prezentuje się ten park. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny park, ale szkoda że nie wszystko otwarte, no te fast foody. Natomiast labirynt luster super sprawa i te owady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fast Food mnie załamał, ale lustra były genialne :D

      Usuń
  16. Rzeczywiście, niezbyt atrakcyjny ten Park, a biorąc pod uwagę cenę- raczej nie opłaca się tam wybrać.
    Nigdy nie byłam w takim miejscu.
    Nadchodzący weekend, też ma być przyjemny, jeśli chodzi o warunki atmosferyczne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak czy siak się opłaca wybrać chociaż raz:)

      Usuń
  17. Podobałoby mi się tam na pewno! Niestety daleko ode mnie ;/ Ja byłam w niedzielę w górach i jak pogoda jutro dopisze to też się wybiorę. Trzeba odpocząć po tygodniu ciężkiej pracy ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie bilet sporo kosztuje, ale miejmy nadzieję, że park się jeszcze rozbuduje, bo ma potencjał :D

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...