Niebiańska Przepowiednia. James Redfield

Witajcie kochani ❤️ Dzisiaj zapraszam na recenzję książki, która wiele dla mnie znaczyła, mimo że nie była to miłość od pierwszego wejrzenia 😉 Nie przedłużając, przedstawiam Wam Niebiańską Przepowiednię autorstwa James'a Redfielda.

Niebiańska Przepowiednia

James Redfield 


Opis książki:

W Peru odnaleziono starożytny manuskrypt. Zawiera on dziewięć wtajemniczeń, które ludzkość ma osiągnąć, wchodząc w erę nowej, duchowej świadomości. Pierwsza prawda mówi, że w życiu każdego z nas pojawiają się tajemnicze zbiegi okoliczności, nagłe, niewytłumaczalne zdarzenia, które - prawidłowo zinterpretowane - mogą wskazać właściwą drogę. James Redfield przekonuje, że warto przeżyć tę przygodę i pozwolić się poprowadzić na poszukiwanie pozostałych wtajemniczeń. Każde z nich odnajdzie się we właściwym czasie i każde wyjaśni, w jaki sposób połączenie ze światem duchowym przemienia ludzkie życie.

"Niebiańska przepowiednia", którą czyta się jak powieść przygodową, ma równocześnie głębię duchowej przypowieści. Zabiera czytelnika w podróż, która rozjaśni duszę i da wgląd w wizję i doświadczenia, które już zmieniają świat.

Moja opinia:

Z tą książką wiąże się ciekawa historia, gdyż pierwszy raz sięgnęłam po nią około 10 lat temu. Niestety treść zupełnie do mnie nie przemówiła, po kilku rozdziałach odłożyłam ją na półkę, zupełnie zapominając.

Ostatnio robiąc porządki w swoich książkach, natrafiłam na tą niepozorną książeczkę i wystawiłam ją na OLX. Bardzo szybko ktoś chciał ją kupić, ale strona się zawiesiła i nie doszło do transakcji. Czekając na odblokowanie OLX zaczęłam ją czytać, chociaż nie pamiętałam o czym była i nawet nie pokusiłam się o przeczytanie opisu z tyłu okładki.

Nawet nie wiecie, jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się że Niebiańska Przepowiednia mówi o tym, o czym czytam przez ostatnie kilka miesięcy. O zbiegach okoliczności, o tym że nic nie dzieje się bez przyczyny, o intuicji, łączeniu się z naturą, szukaniu swojego prawdziwego ja oraz powodów, dla których istnieje się na tym świecie. A to wszystko przedstawione w formie przygodowej opowieści. Byłam zachwycona lekturą i tym zbiegiem okoliczności, w którym sięgnęłam po tą książkę w odpowiednim czasie, by ją zrozumieć i wyciągnąć z niej odpowiednie wnioski. 

Niebiańska Przepowiednia jest książką, która mnie poruszyła i dała dużo do myślenia. Mimo, że to fikcja literacka, to jak dla mnie wyjątkowo prawdopodobna i inspirująca. Biorąc jednak pod uwagę, że 10 lat temu zupełnie mnie nie wciągnęła, a przydługie dialogi na tematy mi zupełnie nieznane strasznie mnie męczyły, myślę że książka ta nie jest dla każdego, a wręcz wielu osobom może wydać się nudna i nieciekawa.

Niebiańska Przepowiednia to na pewno idealna lektura dla ludzi interesujących się samorozwojem, ajurwedą, duchowością, życiem w zgodzie z naturą i dla takich, którzy szukają odpowiedzi na pytania typu "Po co jestem? Skąd się wziąłem? Do czego dążę?". Być może w Niebiańskiej Przepowiedni znajdziecie odpowiedzi😊

Moja ocena 5/6

Tak na marginesie okazało się, że mój egzemplarz, który kupiłam na targu za 4 zł, kosztuje obecnie nawet 100 zł. Książka jest bardzo trudno dostępna, więc tym bardziej dziękuję losowi, za to że ją przeczytałam. Na prawdę niewiele brakowało do tego, bym już nigdy nie poznała tej nadzwyczajnej historii. To się nazywa zbieg okoliczności ❤️🙏

Znacie Niebiańską Przepowiednię? Zainteresowała was recenzja? Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ❤️


41 komentarzy:

  1. Są takie książki, które potrzebują czasu. Na początku nam nie pasują ale potem do nich wracamy i już inaczej odbieramy treść. Sama jestem ciekawa tej pozycji:),pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, albo nam nagle pasują, albo odbieramy je zupełnie inaczej:)

      Usuń
  2. Koniecznie muszę upolować tę książkę dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia twojego wystawienia tej książki i jej późniejszego przeczytania jest niesamowita. Ona po prostu czekała na odpowiednią chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile samorozwojem bardzo się interesuję, tak już pytań „po co jestem?” unikam, bo swego czasu, myśląc o tym, niezbyt dobrze się czułam :D
    Ale książkę przeczytam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem tak jest, że dopiero drugie podejscie do ksiązki jest udane. Coś się zmienia w nas, w naszym życiu i klika. Warto dawac drugie szanse, wszystkiemu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tak lila razy, że dopiero za drugim podejściem książka mnie urzekła :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa książka! Chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym przeczytała tę książkę. Czasami dobrze, że strony internetowe się zacinają, tak jak Tobie OLX ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo na takie tematy u każdego przychodzi właściwy czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam owej książki ale wydaje się ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdaję sobie sprawę, że lubiący tę tematykę świetnie się w niej odnajdą. Ja jednak chyba nie do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe znałam tej książki, ale jest Peru, więc chcę poznać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa książka. Może kiedyś trafi przypadkiem w moje ręce i będę miała okazję ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  14. o proszę, no i jak fajnie się los układa. SUper że udało CI się przeczytać i do tego mocno polubić tą książkę. A i wartość wzrosła, jak biały kruk. Może trzymaj ją dalej, kto wie co z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie dla mnie, ale cieszę się, że dzięki Tobie dowiedziałam się o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o książce, ale myślę, że trafiłaby w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha ! Ta ksiazka byla Ci przeznaczona, nie ma zbiegow okolicznosci :D Nie pozbywaj sie jej, moze jeszcze wzrosnie na wartosci , haha! Sama rowniez lubie takie ksiazki :)
    Podrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Widocznie tak miało być, że jej nie sprzedałaś ;) Te kilka lat temu to pewnie nie był odpowiedni moment na jej poznanie. Musiałaś do niej dojrzeć;) Ja wierzę, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Książkę kojarzę po okładce, ale nigdy nie miałam okazji jej poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że nic nie dzieje się bez przyczyny, wiele razy się o tym przekonałam:)

      Usuń
  19. Kurcze chętnie bym przeczytała, ale za aktualną cenę chyba się nie zdecyduję :). To, że przeczytałaś tę książkę przed sprzedaniem też było ciekawym zbiegiem okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nie dla mnie. Ale 100 zł za książkę (Oo), niezła przebitka cenowa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale miałaś farta, że kupiłaś tą książeczkę za tak okazyjną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasem tak bywa że za pierwszym razem...no za kolejnym jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przypominam sobie, żebym słyszała o tej książce, jednak widzę, że warto po nią sięgnąć, jak będzie się miało okazję.

    Cieszę się, że dziwnym zbiegiem okoliczności udało Ci się przeczytać historię, która jest dla Ciebie tak bliska.

    OdpowiedzUsuń
  24. Książki nie czytałam. Nie znam nawet tego tytułu. Niesamowity wzrost ceny tej pozycji oznacza, że jest ona wartościowa i warta przeczytania. Jak tylko gdzieś zobaczę, to chętnie po nią sięgnę.
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i pisaniu komentarzy. Ostatnio nic poza napisaniem postów nie dałam rady w necie wykonać. Taki czas. Dziękuję, że jesteś i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze cię rozumiem jeśli chodzi o brak czasu. Chciałoby się pisać posty, czytać blogi innych i komentować a do tego odpowiadać na komentarze tutaj, ale skąd wziąć na to wszystko czas?

      Usuń
    2. Dokładnie. :) Powoli zaczynam przeorganizować to i owo. Raz wychodzi lepiej - raz gorzej. Dziękuję też za chwilkę, za wizytę na blogu i komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Kiedyś czytałam i dobrze ją wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości sprawdziłam ceny tej książki na Allegro i faktycznie srogie :)

      Usuń
    2. Film też kiedyś widziałam, ale książka bardziej mi się podobała.

      Usuń
  26. A to ciekawe że na przestrzeni dekady zmieniła się diametralnie opinia o książce.

    OdpowiedzUsuń
  27. O proszę, aż trudno pomyśleć, że miałaś taką perełkę w domu i zawieszenie transakcji pozwoliło Ci na zapoznanie się z tą lekturą :)
    Ale takie przypadki są najciekawsze. I super, że Cię nie zawiodła po tym jak dałaś jej ponowną szansę:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Brzmi całkiem ciekawie :) Chętnie spróbuję, czy i mnie się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa historia z tą książką. Co do samej książki, to raczej nie jestem do niej przekonana, szczególnie, że obecnie aż tyle kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy zbieg okoliczności z tym OLX, taki "zbieg okoliczności" ;) Zaciekawił mnie ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nasza przyjaciółka powtarza, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Ale ona od lat choruje na nerwicę. Ja uważam, że życie jest interesujące i bez dostrzegania magii tam, gdzie jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...