Beskid Śląski jesienią

Witajcie kochani w tym najwspanialszym miesiącu w roku, jakim jest październik 💓 Z utęsknieniem czekałam na ten moment, jesienną aurę, feerię barw, mgłę i chłód. Dziękuję za to, że mogę tego wszystkiego teraz doświadczać 🙏 Kto podziela moją miłość? 😊

W ten weekend byliśmy w Kamesznicy, jest to wieś w Beskidzie Śląskim, położona tuż za Milówką. Nasz domek znajdował się na wzniesieniu, około 700 m n.p.m.  dzięki czemu mieliśmy przepiękny widok z tarasu i balkonu, co oczywiście pokażę Wam na zdjęciach. 

Kto się jeszcze nie przekonał do jesieni w górach, być może po obejrzeniu zdjęć nieco zmieni zdanie, chociaż nie oddają one całkiem tego uroku🍁 Powiem Wam, że z każdym rokiem jesień jest dla mnie piękniejsza, szkoda że nie jestem w stanie opisać Wam słowami, jak się czuję patrząc na przyrodę o tej porze roku. 

Dobrze, nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia zdjęć 😊

Dzień pierwszy powitał nas romantyczną i melancholijną mgłą. Widok z tarasu.

Widok z tarasu.


Widok z tarasu.

Na spacerze.


Wieczorem chmury zawisły nisko, przynosząc deszcz. Idealny czas na poczytanie książki 😊


Widok z okna balkonowego.

Dzień drugi zaczął się od nieśmiałych prześwitów słońca ❤☀️

Chmury współgrały ze słońcem tak niesamowicie, że mogłabym robić zdjęcie co sekundę 😆

Grill już się prosił o rozpalenie, spójrzcie jak słońce wydobyło pięknie kolory ❤



Początek naszej trasy na Baranią Górę (okolice Fajkówki). Szliśmy czarnym szlakiem, około 2,5 godziny.

Piękna panorama towarzyszyła nam bardzo długi czas.

Cud natury❤🌈

Już prawie na szczycie.

Oto panorama z wieży widokowej na szczycie Baraniej Góry. Można się poczuć, jakby się było na dachu świata, a to jedynie 1220 m n.p.m. 😁

Widok z innej strony.

A tu z jeszcze innej 😊



Dzisiaj jestem już w Katowicach, ale moje serce tam zostało, myślę że nie ma się co dziwić ❤ Jestem ciekawa, jakie jest Wasze podejście do jesieni? Z czym się ona Wam kojarzy? Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepłej, spokojnej nocy🌙

38 komentarzy:

  1. Cudownie! Te kolory! Ja lubie jesień. :) Dzięki za pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam jesień. Ta pora roku ma w sobie coś magicznego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędne zdjęcia! Gdybym miała chwilę wolnego to jeszcze dziś pojechałabym w góry. ;) Kolorystycznie uwielbiam jesień, piękne krzewy, liście, kasztany, cudowny ognik... Ale jak na typowego zatokowca nie lubię deszczowo-wietrznej pogody. :D
    Zastanawiam się nad tym z czym kojarzy mi się jesień, ale jakbym na to nie patrzyła - ze szkołą. Dwanaście lat edukacji klasycznej, a potem 10 lat licencjat+magister+doktorat. Wszystko zawsze rozpoczynało się jesienią. To mój pierwszy rok bez rozpoczynania edukacji na jesień odkąd pamiętam. Wręcz dziwnie się z tym czuję, jakoś pusto, jakby czegoś mi brakowało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jesień może kojarzyć się z rozpoczęciem roku, pierwszymi ocenami. Na szczęście ja mam szkołę już tak dawno za sobą, że nie pamiętam jak to jest😊

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Jesień pod względem wizualnym jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podzielam Twoją miłość do jesieni, chłodu, mgły, kolorowych liści. Jesienią czuję się wspaniale, uwielbiam tę porę roku :)

    Cudne fotografie, czuć klimat jesieni :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie jest dzielić się miłością do jesieni z innymi❤

      Usuń
  6. ja kocham góry ale latem:) jesienią nie bywam bo urlopuję zwykle sierpień lipiec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem też jest piękne, ale dla mnie za ciepło. W góry mam na tyle blisko, że często jeżdżę na weekend lub jeden dzień.

      Usuń
  7. też lubię tę porę roku w górach, zapach grzybów, liści, taki mokry i ta mgła! cudeńko, zazdroszczę, bo na pewno wspaniale spędziłaś tam czas! zdjęcia fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za jesienią nie przepadam, ale w górach wydaje wyjątkowo piękna. Niesamowite zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesieniary świata, łączcie się! Rozumiem cię w 100% - ja na weekend byłam w Katowicach (<3), a wracając nie mogłam się napatrzeć na te wszystkie kolorowe liście. Teraz siedzę pod kocykiem, obok stoi kubek herbaty z miodem, zaraz sięgnę po książkę. Jaki to ma urok :) P.S. Boskie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Katowicach też jesień pięknie rozkwita, u nas na osiedlu jest co raz piękniej. Dziękuję ❤️

      Usuń
  10. Podzielam Twoją miłość- uwielbiam jesień, tylko gdyby aż tak bardzo nie padało...
    Na szczęście, ostatnie dni są słoneczne i dość ciepłe, więc mogę się delektować swoją ulubioną porą roku :)
    A góry- moim zdanie- są piękne o każdej porze roku :)
    Zdjęcie piękne- cudownie to słońce wydobyło kolory :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia pełne ciepłego, jesiennego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne widoki. Aż chciałoby się tam być.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeej przecudnie <3 Ja miesiąc temu zaliczyłam Skrzyczne i Czupel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobał szlak na Skrzyczne, niezwykle ciekawy, szczególnie te przepaście 😊

      Usuń
  14. Jest tak pięknie, że pewnie bym podzieliła Twoją miłość, gdybym tylko nie była takim zmarzluchem :). Chociaż dzisiaj pięknie słoneczko przygrzało i można było trochę jesień popodziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest tak ciepło, że zmarzluchy trochę odpoczną od zimna 😊

      Usuń
  15. Przepiękna fotorelacja. cudowne kadry. Mają zdecydowanie swój niepowtarzalny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow jestem oczarowana magią miejsc w których miałaś przyjemność spędzać czas. Chmury i deszcz dają moim zdaniem też swoj urok w górach. Jesień jest cudna najbardziej lubię tą słoneczna, światło bywa naprawdę zachwycające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna, polska, złota jesień to wspaniały czas, można naładować baterie i poczuć ciepełko w sercu ❤️

      Usuń
  17. Jejku nawet nie wiesz jaką radość mi sprawiłaś Klauduś tymi twoimi wspomnieniami. Jak tam ślicznie. I te mgiełki ❤️❤️❤️ Kocham Beskidy. Tyle mam jeszcze do odkrycia. Pięknie jest naprawdę. Za tydzień chyba się wybiorę na Mogielice Jak pogoda pozwoli. To Królowa Beskidu Wyspowego. U mnie też ostatnio Beskidy rządziły :) Pozdrawiam serdecznie.
    Katarzyna Dudziak

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna sceneria. Uwielbiam jesień w górach!

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...