Witajcie w grudniu 😊

Cześć ❤ Cieszę się, że zaczął się grudzień, bo to oznacza, że za niedługo będą takie wspaniałe dni jak Mikołaj, Boże Narodzenie i Sylwester 🎉 Być może nawet będzie padać śnieg i uda się ulepić bałwana ⛄

Dzisiaj zapraszam na luźny post, w którym pokażę co zamówiłam ostatnio. Będąc na kwarantannie miałam dużo czasu, by wymyśleć coś kreatywnego na te święta i postanowiłam zrobić świąteczne stroiki dla rodziny zamiast prezentów. Poniżej zdjęcia tylko niektórych przydasiów, bo na prawdę dużo tego zamówiłam 😁

Choinki, ptaszek i świece będą specjalnym dodatkiem do stroika 😊


Przeróżne kwiaty, gałązki i oszronionej jarzębiny dopełnią całości.


Podstawą będą bielone kory i plaster brzozowy.


Suszone gwiazdki anyżu, plastry pomarańczy, szyszki i cynamon dodadzą naturalności i pięknego zapachu ❤


Chciałabym żeby w tym roku mieszkanie było wyjątkowo świąteczne, więc zamówiłam również komplet na łóżko.


Do koszyka wpadł też obrus oraz filcowe podkładki pod kubek.



Chciałam kupić świąteczne zasłony, ale nie znalazłam odpowiednich, więc wybrałam wzór w monstery 🌿


Jestem ogromnie ciekawa, czy wyjdzie mi coś ładnego z tych rzeczy ❤ Wszystkie zdjęcia pochodzą z allegro, czekam z niecierpliwością na paczki 😊

Z okazji popadania w świąteczny nastrój zmieniłam wystrój bloga, podoba Wam się? 

A wy lubicie stroić mieszkanie na święta? A może święta to dla was czas taki sam, jak każdy inny? Pozdrawiam 😘

67 komentarzy:

  1. Jaki fsjsny komplet na łóżko. Pięknie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przystrajać dom na święta ❤️

    Wróciłam po dość długim czasie. Będzie mi bardzo miło, jeśli mnie odwiedzisz.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak przystroisz swoje mieszkanie w tym roku:) Chętnie zajrzę na twojego bloga 🙂

      Usuń
    2. Na biało-szaro-srebrno :)

      Enzymatyczny daje bardzo delikatne złuszczanie, wiec ja w takim okresie jesienno-zimowym lubię coś mocniejszego ❤️

      Usuń
  3. Widzę że już żyjesz zimą, świętami.
    Zasłony modny mają wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie, szczególnie że padał śnieg ostatnio 😊 Faktycznie dosyć modny, mam w ten wzór poszewki, to będzie komplet 😊

      Usuń
    2. o fajnei że masz komplecik.
      U nas też biało:)

      Usuń
  4. ja w tym roku jeszcze nie planuję stroić mieszkania jakoś szczególnie. Jesteśmy na etapie urządzania mieszkania, więc postawimy pewnie na minimalistyczna choinkę ;) ale w przyszłym roku będzie już na wypasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro się urządzacie, to wszystko tłumaczy. Na pewno za rok będzie pięknie ❤

      Usuń
  5. uwielbiam ozdoby świąteczne, jutro wybieram się na miasto bo chcę kilka rzeczy sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. my musimy ogarnąć choinkę, jakieś lampeczki i może szyszki na złoto pomalujemy żeby wyglądały ładnie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy wystrój bloga bardzo ładny. Widzę, że zakupy też udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas już pierwszy śnieg spadł, ale o bałwanie nie było mowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też był śnieg, ale tylko na chwilę. Mam nadzieję, że jeszcze spadnie na święta obficie 😊

      Usuń
  9. Fantastyczne zakupy. :)
    Ja uwielbiam święta i mam mase różnych swoich rytuałów. Które juz zaczełam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Konkretne zakupy poczyniłaś :D Ja oprócz ubrania choinki raczej nie dekoruję domu specjalnie na święta, kompletnie nie potrafiłabym tego zrobić tak, aby to jakoś w miarę spójnie wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka też jest wspaniała i często w zupełności wystarczy 😊

      Usuń
  11. Świetne zakupy- szczególnie obrus mi się spodobał :)
    Ja średnio lubię dekorować dom na Boże Narodzenie- nawet choinki mi się nie chce ubierać, stawiam jakąś małą, gotową i ubraną :D
    Obowiązkiem są lampeczki na karniszu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampki są super, ale ja nie mam cierpliwości do ich rozwieszania, mąż się tym zajmuje 😅

      Usuń
  12. Oj tak takie przydasie to ja lubię :)
    Ostatnio się zastanawiałam nad suszonymi pomarańczami i tymi gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suszone ozdoby świąteczne są piękne, dopiero w tym roku je odkryłam 😁

      Usuń
  13. Oczywiście,że uwielbiam przystrajać dom na święta :) W tym roku przystopowała z kupowaniem świątecznych dekoracji, bo mam zawalone pół garażu lampkami,Mikołajami itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe może dobrze, że ja nie mam garażu...i ogrodu, to by się działo 😅

      Usuń
  14. Jakie piekne klimatyczne inspiracje 🤩 miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam stroić z większym rozmachem (ach te amerykańskie wzorce :P), ale po pierwsze szkoda mi kasy na coś, co może mi się szybko znudzić, a po drugie budzę się z tym pomysłem zwykle w połowie grudnia :P Stawiam więc na świąteczny stroik, choinkę, świece, może dekoracyjne bombki i już :) Chociaż ogromnie podoba mi się świąteczna pościel i... swetry w norweskie wzory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podziwiam amerykański styl przystrajania domów, te kominki ah ❤ Też lubię norweskie wzory 😊

      Usuń
    2. Mnie w tym roku Mikołaj zaskoczył w Mikołajki i dostałam takie piękne skarpety w renifery, śnieżynki i serduszka :D Dusza śpiewa :D

      Usuń
  16. Bardzo podobają mi się te plastry brzozowe, gdyż są fajną podstawą do świątecznych aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas w tym roku wyjątkowo będzie mała choinka :) ale za to więcej dekoracji w domu.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam klimat grudnia i zimy. My jak ubierzemy w tym roku choinkę to będzie raczej w klimacie retro. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, lubię klimat retro, ale choinki takiej nie widziałam 😊

      Usuń
    2. Ja zaopatruję się w bombki w fabryce bombek w Nowej Dębie i co roku staram się kupować nowe. Tam mają naprawdę cudowności - na szczęście nie muszę tam jeździć, bo mają stronę internetową. :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w ten weekend już na pewno ubiorę xD

      Usuń
  20. Bardzo ładnie prezentuje się ten obrus :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Choinka ubrana, świąteczne dekoracje są, teraz jeszcze porządki domowe i czekamy na święta :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. komplecik na łóżko bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świąteczne gadzety mają swój urok

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogromnie podoba mi się wyjątkowa popularność zielonego koloru w tegorocznym okresie świątecznym! Wydaje mi się, że lekko wygrał z czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, czemu w tym roku padło na zieleń, jakoś mnie przyciągnęła:)

      Usuń
  25. O, chyba też muszę pomyśleć o świątecznym wystroju. Ładnie wszystko zaplanowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety cały czas mamy jeszcze remont, więc nie przystrajam świątecznie, ale w grudniu mają nam już przyjść meble, więc nie mogę się doczekać, aż trochę będzie już przytulniej :) A potem zostaną jeszcze do kupienia drzwi, progi, futryny, remont balkonu, kuchni i wymiana płytek w przedpokoju hahaha, ale i tak już bliżej końca. Może przyszłe święta będę mieć bardziej świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest z remontami:) Na pewno przyszły rok będzie bardziej świąteczny 😊

      Usuń
  27. Komplet na lozko bardzo mi sie podoba. Zaslony tez. Wlasciwie wszystko jest super :) Ja tez uwielbiam jak jest klimat. Jak zrobisz stroiki to pochwal.sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno stroiki zagoszczą na blogu 😊

      Usuń
  28. Fajnie, brakuje tylko rękawiczek. :) Ociepliłyby klimat.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mieliśmy nawet białe te święta :) Mam nadzieję, ze u Ciebie też. Jeśli chodzi o ozdabianie to skromnie, tylko choinka stała. Właściwie to czekam na koniec remontu, bo jakoś źle się ozdabia niedokończone mieszkanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie święta były białe jeden dzień, a poza tym było dosyć ciepło 😋 No tak, jak jest remont, to wiadomo że się nie chce nic szykować, bo nie ma takiego efektu😉

      Usuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...