Świąteczne stroiki i życzenia

Cześć ❤ Ogromnie mi miło spotkać Was jeszcze przed świętami i podzielić się małą, świąteczną gorączką. Oczywiście nie ominie mnie dzisiaj gotowanie i ostatnie porządki, ale zawsze robię to z energią i przyjemnością. Te przedświąteczne krzątanie się, to chyba nieodłączny element naszej tradycji, w żaden inny czas sprzątnie, czy przygotowanie posiłków nie jest tak wyjątkowe 🎄

W tym roku nie miałam większego problemu z prezentami. Postanowiłam podarować rodzinie własnoręcznie wykonane stroiki. Wymagały większego nakładu pracy, ale okazało się bardzo przyjemnym i relaksującym zajęciem. 

Stroik naturalny. Może dlatego, że powstał jako pierwszy, wyszedł skromnie, ale ma swój minimalistyczny urok.


Stroik aromatyczny. Zawarłam w nim pięknie pachnące elementy, takie jak anyż, cynamon i plastry pomarańczy.


Stroik Glamour. Jest wyrazisty i błyszczący.



Stroik nietypowy, trochę inny niż pozostałe, można powiedzieć czterostronny, bo z każdej strony wygląda inaczej. Wylądował u mnie w pracy 😋



Stroik Renifer, zagościł na moim stole. Przy okazji możecie zobaczyć, jak się prezentuje świąteczna narzuta na łóżko oraz obrus 😊


Stroiki spakowałam w folię i obowiązałam wstążką, żeby wyglądały bardziej profesjonalnie 😁


Jeszcze rzut oka na świąteczne drzewko 🎄


Kochani życzę Wam zdrowych i spokojnych świąt, które spędzicie tak, jak sobie wymarzycie, tam gdzie chcecie i z kim chcecie. Bez kłótni, gonitwy i stresu, za to z bliskimi, z smacznym jedzeniem i spokojem ducha. Wesołych Świąt 😘🎄🎁🎄🎁🎄🎁


37 komentarzy:

  1. Piękne stroiki. Zaczytanych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stroiki i piękna choinka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na prezenty. :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne, wyjątkowych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana życzę Ci zdrowych rodzinnych, pełnych wiary i miłości świąt oraz Nowego Roku lepszego od tego już mijającego.
    Piękne stroik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stroiki i choinka. Tobie również radosnych i pomyślnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne stroiki! Gdybym taki dostała na pewno bym się ucieszyła! Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za życzonka dziekuję.Już na drugim blogu życzenia napisałam lecz tu jeszcze raz je dodam. - tego nigdy za mało :D

    Zdrowych, spokojnych, rodzinnych Świąt - niech marzenia się spełniają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne stroiki ❤ Praktycznie już po świętach, ale wszystkiego co najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Stroiki wyglądają extra.
    Mam nadzieje że miło spędziłaś świątezny czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne stroiki! Takie ręcznie wykonane upominki mają dla mnie największe znaczenie :) Życzę Ci, aby nadchodzący Nowy Rok przyniós Ci wiele radości, szczzęścia i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stroiki , najbardziej podoba mi się ten aromatyczny :)
    Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra a także dużo zdrówka i sukcesów blogowych w nadchodzącym 2022 roku :))


    OdpowiedzUsuń
  13. te stoiki są iście magiczne! Nie mogę się napatrzeć:) cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne stroiki. Uwielbiam takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne te Twoje stroiki :) Zachwyciły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stroiki niesamowicie mi sie podobaja, a szczegolnie te nietypowe. Przepiekne prace. Bardzo trafne podarunki na swieta. A jaka choinnka wspaniala. Ja mam malutka bo duza sie nie miesci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ Małe też może być piękne 😊

      Usuń
  17. Takie ręcznie robiony prezent od serca to jest coś <3. Przepiękne te stroiki. Różnorodne, ciekawe i bardzo oryginalne ^-^. Widać, że każdy kosztował Cię sporo pracy :). Mam nadzieję, że wspaniale spędziłaś święta. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku życzę :* Niech spełnią się marzenia te malutkie i te największe :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te stroiki! Na pewno cudnie pachną 😊 wlasnorecznie robione prezenty zawsze mają tą wyjątkową moc! Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...