Kremowa szminka Luxe od Avon

 Cześć 😊 Dzisiaj przygotowałam recenzję jedynego kosmetyku z Avonu, do którego zawsze wracam. Mowa o szmince Luxe w kolorze nude, będąca ostatnio moim faworytem wśród kosmetyków. Ciekawi szczegółów? Zapraszam ❤️


Kremowa szminka Luxe marki Avon

Opis z strony avonexpert.pl

Cena: obecnie na stronie jest promocja 19.99 zł z 37 zł. W grudniowej gazetce z Avonu szminka jest w promocji około 15 zł jeśli kupi się jeszcze jakiś produkt objęty regulaminem. 

Waga: 3,6 g

Paleta kolorów:

Kremowa szminka Luxe Avon optycznie powiększy twoje usta, nadając im aksamitną gładkość, a trwałe, delikatnie matowe kolory podkreślą ich naturalne piękno.

Zastosowanie: trwała szminka do ust.

Działanie: nasycona pigmentami luksusowa formuła, wzbogacona czystym jedwabiem i kompleksem powiększającym uwydatnia usta, nadając im głęboką barwę

Efekt: rozkosznie pełne i odpowiednio nawilżone usta, o subtelnym, ładnie zarysowanym konturze

Kremowa szminka Luxe okryje twoje usta zmysłowym dotykiem głębokiego koloru. Dzięki składnikom o działaniu nawilżającym wygładzi powierzchnię warg, sprawiając, że staną się aksamitnie i przyjemnie miękkie. Jej bogata, nasycona pigmentem barwa równomiernie pokryje powierzchnię ust, a kompleks powiększający sprawi, że staną się pełne i zmysłowe.

Kremowa szminka Luxe podkreśli twoją pewność siebie i odważny, pełen charakteru styl.

Jak stosować szminkę Luxe?

Nałóż szminkę na usta – od środka w kierunku zewnętrznym. Po pomalowaniu górnej i dolnej wargi przyciśnij je do siebie i delikatnie poruszaj. Następnie, za pomocą bibułki lub serwetki umieszczonej między wargami, odciśnij nadmiar kosmetyku.


Moja opinia

To już kolejne opakowanie szminki Luxe od Avonu, które kupiłam. Używałam jedynie jednego odcienia, a mianowicie nude, ale jestem pewna, że za niedługo skuszę się również na inne kolory. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym produktem, gdyż do tej pory moje przygody z kosmetykami z Avonu były nieprzyjemne. 

Zacznę od tego, że kosmetyk ten zamknięty jest w kartoniku, a po wyjęciu szminki ukazuje się nam ona w pięknym, ekskluzywnym wydaniu. Szminka w kolorze nude ma naturalny odcień, wchodzący bardziej w brzoskwiniowe niż różowe tony, który równomiernie pokrywa usta, wyrównując koloryt. Konsystencja jest aksamitna, usta są miękkie i delikatne i faktycznie wydają się nieco pełniejsze. Trwałość jest bez szału, jak się pije i je to znika, wiadomo, ale gdy nie dotykamy ust całkiem długo się utrzymuje.

Poniżej efekty na moich ustach. Akurat jestem w czasie choroby i usta nieco popękały i mają zaczerwienione punkty, do tego nie dawno wyleczyłam opryszczkę. Możecie dzięki temu zobaczyć, jak szminka ładnie zakryła niedoskonałości i wyrównała koloryt. Oczywiście górne zdjęcie to usta przed malowaniem, dolne po malowaniu.


Podsumowując:

Z czystym sercem mogę polecić szminkę Luxe od Avonu, szczególnie jeśli komuś zależy na jednoczesnym nawilżaniu ust oraz pokryciu ich kolorem. Do tego opakowanie jest bardzo luksusowe i cieszy oko 😊 Szminka nie jest najtańsza, ale warto szukać promocji.

Znacie tą szminkę? Macie swoje szminkowe faworyty? Pozdrawiam i życzę miłego dnia ❤️


40 komentarzy:

  1. Zaprezentowana pomadka byłaby dla mnie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te szminki i mam je w kilku odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej szminki, ale najbardziej lubię właśnie takie kremowe. Pielęgnacja i kolor w jednym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że nie miałam jeszcze szminki od Avonu. Fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek i ładne opakowanie, a to też ważne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno już nie miałam kosmetyków z tej firmy. Ładna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takimi kolorami, ale mam inne pomadki z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam próbkę tej szminki i byłam z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam szminkę z tej firmy, pamiętam mile ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te szminki z Avonu. Czasem po nie sięgam, ale nie robię tego często, bo rzadko się maluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też rzadko się maluje, ale usta muszę mieć pomalowane non stop, bo inaczej obgryzam 😂

      Usuń
  11. akurat tę serię z Avon bardzo lubię:D zwykle ich kosmetyki kolorowe nie przypadają mi do gustu ale Luxe bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek tej pomadki zbytnio nie jest dla mnie, ale prezentuje się całkiem fajnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam te pomadki , moja mama kiedyś je miała . Kolor by mi raczej nie pasował, ale ogólnie ładny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek! Dawno już nie kupowałam kosmetyków Avon. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor. Może też się skuszę na taki lub inny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szminki to u mnie naprawdę rzadkość ale na ten delikatny kolor mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, a zwłaszcza pomadki. Super trwałość i dobra cena. No i do tego kolory!

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...