Włosowa aktualizacja, wrzesień 2021

Cześć kochani ❤ Wrzesień był dla mnie bardzo konsekwentnym miesiącem, jeśli chodzi o pielęgnację włosów i zużywanie kosmetyków 😁. Pisałam już, że moim największym zmartwieniem jest puszenie się włosów oraz ich wypadanie. W sierpniu powoli zaczęłam opanowywać kwestię puchu, odkrywając że mojej włosy chyba jednak chcą falować, a nawet czasami się zakręcić. Dzięki odstawieniu szczotki i odpowiedniej stylizacji, udaje mi się ograniczać ich puszenie się. Natomiast problem wypadania jest aktualny i chyba nie ominie mnie wizyta u endokrynologa 😔

Serdecznie zapraszam na podsumowanie pielęgnacji, wykaz kosmetyków oraz efekty.


Moja pielęgnacja we wrześniu 2021 r.

🌼Mycie OMO co dwa dni. 

1O - głównie maski o odżywki nawilżające: maska Anven kiełki pszenicy i kakao, odżywka Yope świeża trawa, odżywka Biolaven lawenda, maska OnlyBio do włosów średnioporowatych. Wszystkie się spisały, jednak maska OnlyBio wyszła najgorszej.


M - łagodny szampon, szampon z glinką z Bajkału. Świetny szampon, który domywa wszystko 😁


2O - odżywka emolientowa (jako b/s) Anven Irys i Róża. Bardzo fajne na domknięcie pielęgnacji.


🌼Olejowanie raz w tygodniu oliwą z oliwek, na mokro, olej rozprowadzony w misce z wodą. Moja ulubiona metoda 😊

🌼Maska proteinowa raz w tygodniu, drożdżowa Babuszki Agafii. Nie mam jeszcze zdania na jej temat.


🌼Peeling skóry głowy raz w tygodniu. We wrześniu był to Radical peeling trychologiczny. Fajny peeling, ale nie mam porównania, bo jest moim pierwszym.


🌼Serum na końcówki po każdym myciu - Green Pharmacy. Zdecydowanie mój ulubieniec ❤


🌼 stylizacja - żel z siemienia lnianego, żel Syos Man. Żel lniany to mój pewniak, a Syoss jest trudny w nakładaniu, ale daje super trwałe falo-loki 😊


🌼 wcierka - po każdym myciu, Serum na Porost włosów Babuszka Agafii. Totalna porażka.


🌼 Mycie oczyszczające - chelatujące, raz w miesiącu. Szampon Eva Nature Style Szampon Rumiankowy. Włosy oczyścił, podbijając skręt.


Jak widać sporo używałam, ale też sporo zakończyłam 😁 Być może w październiku uda mi się pokazać na blogu pierwsze denko 😆

No dobrze, lecimy dalej. Moje włosy we wrześniu prezentowały się tak:


Na tym zdjęciu skręt jest mocniejszych, gdyż użyłam żelu Syos Man. Po żelu lnianym są zdecydowanie mniej falowane.

Włosy urosły 1 cm, pomimo regularnego wcierania. Serum na porost włosów Babuszka Agafii okazał się w moim przypadku nieporozumieniem 😔 

Jakie plany na październik? Zaraz na początku podcięłam końcówki i lekko wycieniowałam, aby podbić skręt. Będę wcierać Jantara z nadzieją na lepszy przyrost i wysyp babyhair. Zacznę testować spanie w satynowym czepku i inny kosmetyk do stylizacji. Jestem podekscytowana jak zawsze, kiedy sobie coś postanowie 😆 

Dziękuję za uwagę 🥰

Jak się mają wasze włosy? Macie jakieś włosowe postanowienia? 😊


41 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładne włosy. Pielęgnacja zdecydowanie im służy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentują się Twoje włosy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac,ze bardzo dbasz o wlosy! Moje wlosy tez sie pusza,ale tylko pod wplywem wilgoci ,np jak pada ,zle to wyglada haha! Ale ogolnie nie mam problemow z wlosami, teraz mi tez wypadaja wiecej niz normalnie ,ale to na pewno przez zmiane pogody z lata na zime...

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje się puszą zawsze niestety xD Ale stylizacja daje sobie z tym radę. Niestety okres między jesienią a zimą jest ciężki dla naszych włosów :/

      Usuń
  4. Bardzo ładne masz włosy :)
    Moje kosmyki też już są w dobrym stanie, po kolejnej trwałej- wreszcie nie są przyklapnięte, bo nie cierpie tego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ Super, że widzisz poprawę w kondycji włosów 😊

      Usuń
  5. Masz piękne włosy. U mnie ostatnio pojawił się problem z wypadaniem. Widocznie brak mi jakiś witamin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Obyś szybko znalazła winowajcę, szkoda gubić włosy, trzymam kciuki 👍

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Coraz piękniejsze te twoje włosy Kochanie, naprawdę wyglądają ślicznie! Pięknie się kręcą tylko pozazdrościć :) Świetny wpis, dużo inspirujących kosmetyków :) Przyznam, że i mi wypadają włosy, dosyć mocno. Zapisałam się do trychologa, zobaczymy co na to powie.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ❤️ Mam nadzieję, że uda ci się odnaleźć przyczynę wypadania, trzymam za to kciuki 😘

      Usuń
  7. Podziwiam takie zaangażowanie w pielęgnację włosów, bo ja moim nie poświęcam uwagi prawie wcale. Ale też są one na tyle gęste, mocne i bezobsługowe, że mogę sobie na to pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo zazdroszczę, zawsze marzyłam o włosach które są same z siebie są ładne:)

      Usuń
  8. Bardzo ładne włosy:) Chciałabym poznać maskę Babuszki Agafii i to serum na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Serum jest świetne, a maskę na razie testuję, ale krzywdy nie robi;)

      Usuń
  9. Kilka razy zabierałam się za włosing, ale za każdym razem się poddaję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aczkolwiek pozostawiają wiele do życzenia.

      Usuń
  11. Kupiłam sobie wcierkę na porost włosów z OnlyBio i się rozczarowałam. Moje włosy bardzo wolno rosną i wypadają hurtowo, próbuję teraz szamponu Radical. Masz piękne kłaczki! Pozdrawiam. ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po wcierce z OnlyBio bardzo szybko włosy rosły, za to po tej od Babci Agafii wcale:/ Dziękuję:)

      Usuń
  12. Masz piękne włosy! Ja ostatnio moje trochę zaniedbałam i przez to zapewne bardziej mi wypadają. Właśnioe kupiłam sobie tą maskę Babuszki Agafii. Zobaczymy jaki będzie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale przepiękny skręt! Nie mogę się napatrzeć:) cudo:) ja też z wypadaniem się siłuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Eh te wypadanie włosów...

      Usuń
    2. :( najlepiej związywać kłaki w koka i nie patrzeć na nie;D

      Usuń
  14. Oliwą z Oliwek taką do smażenia?

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kręcone włosy. Cudnie Ci się skręcają. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne włosy i niesamowicie o nie dbasz ;) Mi wypadają ostatnio, ale każdej jesieni mam ten problem, więc go przeczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne włosy! Miałam podobne, ale teraz, po latach świadomej pielęgnacji mam już konkretne loki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ Mam nadzieję, że też to osiągnę:)

      Usuń
  18. Jestem w podziwie, że tyle zabiegów pielęgnacyjnych robisz, w moim przypadku nie potrafiłabym tak i tyle produktów! Podziwiam :) Życzę sukcesu z włosami, Twoje prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami myślę, że już inaczej nawet nie umiem. Dziękuję ❤️

      Usuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...