Przedstawiam Wam mojego kota:)

Cześć ☺ Dzisiejszy post postanowiłam w całości poświęcić jednemu z członków mojej rodziny, czyli Tygryskowi 🐯 Mój kotek w tym roku skończy 3 lata i jest z nami od małego kociaka. Chciałabym pokazać Wam jego kochane, ale czasami też śmieszne oblicze, uwiecznione na zdjęciach. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba i opowiecie mi w komentarzach co nieco o Waszych własnych zwierzakach 😁

 ❤ Zapraszam na fotorelację ❤

Tygrysek ma dwa tygodnie





Na zdjęciu u góry ma pół roku, na dole dwa tygodnie.



Tygrysek zamienił się w lwa 🐈

Oczywiście muszą być dziwne pozy 😉




Jakaś nowa poza jogi zapewne



Fan programów przyrodniczych i bajek


Kolejny wygibas ☺



Przed wyjazdem na wakacje

Na wakacjach


I na końcu mem z jego udziałem 😁

A wy macie jakie zwierzątko? 

25 komentarzy:

  1. Jaki śliczny ten Twój Tygrysek! <3 Bardzo fajne zdjęcia, napatrzeć się na nie nie mogę, nawet w lwa potrafi się zmienić ;D Ja mam kota Maćka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na pewno twój kotek jest również uroczy ❤️

      Usuń
  2. Mój rudzielec (19-letni!) został w domu rodzinnym... Uwielbiam szare kotki i cały czas marzę o takim :) Twój jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki wspaniały wiek:) Dziękuję oby spełniło się twoje marzenie:)

      Usuń
  3. Cześć Tygrysku, jakiś ty piękny! Ja mam jedynie psiaka - Rockego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Jaki słodziak! Jestem zakochana w kotach, uwielbiam te zwierzęta :) To miłość od dziecka. Sama mam dwa koty :) Kiedyś miałam więcej... może jeszcze kiedyś wezmę małego kotka. Cudowne zdjęcia, takie ciepłe, zabawne, słodkie! Jak Tygrysek :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o tym, by mieć kolejnego kota, ale mój się z innymi nie lubi:/

      Usuń
  5. Najlepsza poza to ta modląca się przed bajką :D ale każda jest obłędna uwielbiam to! :)A kotka masz przecudownego to już taki Tygrys prawdziwy! Świetny reportaż, podoba mi się sposób jaki pokazałaś go pod początku! Teraz nie ma żadnego zwierzaka ale w przeszłości trochę miałam i zamierzam też mieć ale warunki na razie nie pozwalają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję:) On przed tą bajką machał łapkami, jakby prosił xD

      Usuń
    2. :) a to ciekawe miał zachowanie :D

      Usuń
  6. Ale masz słodziaka! <3 najlepszy w roli lwa hahah!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i uroczy Tygrysek. Też mam kocurka, acz mojemu dla odmiany z wyglądu bliżej do małej czarnej pantery. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tygrysek z grzywą lwa wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Klaudek , cudny ten Twój Tygrysek :-)
    Mam pytanko , jak Ci się udało zrobić u mnie komentarz ostatnio ? Nikt nie może , nawet ja a tu taka niespodzianka .
    Ciekawa jestem czy nadal masz taką możliwość , czy to był jakiś cud ...
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję:) Napisałam jeszcze jeden komentarz, jakimś cudem mi się udaje, tylko pytanie jak to możliwe? Z tego co widzę, mogę pisać komentarze do każdego twojego posta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za odzew :D Jestem w szoku , Ale wygląda na to że tylko Ty możesz ;-)))
    Zastrzelę się chyba !
    Ale wiesz co cieszę się że chociaż Ty możesz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A możesz mi napisać z jakiej przeglądarki korzystasz ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak można się domyślić po nazwie mojego bloga, kocham koty. A Twój jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...