Haul zakupowy - czerwiec 2021

Cześć☺ Obiecałam sobie, że w czerwcu ograniczę kupowanie i używanie kosmetyków i udało mi się temu sprostać. Natomiast, ze względu na to, że ostatnio nie wyszły mi zakupy ubraniowe i większość zwróciłam, w tym miesiącu powiększyłam swoją garderobę o kilka letnich rzeczy. Wrzucam dzisiaj swoje zdjęcia, wybaczcie, że nie są na ładnym tle, ale nie mam najlepszych warunków na fotografowanie i nie umiem ładnie pozować 😂

👚👢👙Zapraszam 👕👖👗


Zacznę od ubrań, które zamówiłam w sklepie internetowym Renee.pl. Szukałam głównie sukienek maxi, których jestem mega fanką oraz butów na koturnie. Nie potrafię chodzić na wysokim obcasie, więc stwierdziłam, że koturna będzie dobrą alternatywą 😉

Sukienka maxi Echolina. Trochę mnie pogrubia, ale jest bardzo zwiewna. Niestety jest też nieco prześwitująca, więc pod spód obowiązkowo należy mieć białą bieliznę;) Na zdjęciu mam srebrne sandały na małej koturnie Poreipheu. Są mega wygodne, nie posiadają żadnych zamków, zakładane są na gumkę. Posiadają błyszczące perełki.



Sukienka maxi granatowo-biała Salarina. Uważam, że jest piękna i wygodna. Świetnie eksponuje talię oraz optycznie powiększa biust. Na zdjęciu mam czarne sandały na koturnie Alulla. Dosyć klasyczne sandały, pasujące niemal do wszystkiego. Pasek ma zapinany.


Dwa t-shirty, żółty Ariema i czerwony Mirasura. Mają świetny materiał i krój. Nie są to ani bezkształtne worki, ani zbyt obcisłe. Zdjęcia pochodzą z strony rener.pl.


Jedną sukienkę zwróciłam i jej nie polecam. Jest to sukienka Echinaera. Jej materiał jest sztywny i gruby, coś jak zasłona. Podejrzewam, że nie przepuszcza powietrza. Krój też nie jest najkorzystniejszy. Zdjęcie pochodzi z strony renee.pl


Następne zakupy pochodzą z sklepu internetowego lidl.pl 

ESMARA sukienka z wiskozą. - oddałam, rozmiar M okazał się za duży, S niedostępny.

ESMARA® Spodnie damskie letnie. Wybrałam rozmiar S i jest nieco ciasny w łydkach i minimalnie w biodrach, ale da radę go ubrać. Spodnie są przylegające, mają piękny wzór i kolory. Na zdjęciu mam t-shirt i buty od renee.

ESMARA® Spodnie z wiskozy. Wybrałam rozmiar M i są trochę za duże, ale mają sznurek, którym mogę je dobrze przywiązać w pasie;) Są luźne i przewiewne. Na sobie mam też bluzkę z TXM i baleriny z jakiegoś butiku;).

Majtki modelujące ESMARA. Mają piękny kolor i świetnie leżą, ale czy modelują, to nie jestem pewna, bo nie obejmują całej pupy, a miałam taką nadzieję xD Zdjęcie z strony lidl.pl


Na koniec dwie zdobycze z allegro

Spodnie moro bojówki. Są bardzo kobiece i świetnie wyglądają zarówno z butami eleganckimi, jak i sportowymi. Mają w pasie sznurek. Nieco zjeżdżają mi z tyłka, ale przymykam na to oko i dyskretnie je podciągam;) Na zdjęciu mam bluzkę z second hand'u i buty z Decathlona.


Spodnie cygaretki. Są śliczne, ale okazało się, że mają słabe szwy na pupie i to raczej kwestia czasu, kiedy puszczą. W dodatku gumka, wszyta w pas, jest w pewnym miejscu przekręcona. Niestety zauważyłam to dopiero po czasie. Na szczęście nie widać tej wady. Na zdjęciu mam bluzkę z TXM oraz buty z Renee.


Jak widać, nie wszystkie produkty spełniły moje oczekiwania w stu procentach. Zauważyłam, że bardzo trudno kupić ubrania idealnie dopasowane. Lidlowy rozmiar M jest mi za duży, S natomiast za mały 😂 Na szczęście są stylizacje, które zasłaniają to i owo;)

Dodam jeszcze, że mam taką zasadę, że za każdym razem, kiedy kupuję jakiś ciuch, to w zamian za niego pozbywam się z szafy innego. Oczywiście nie wyrzucam, tylko wrzucam do specjalnego kontenera na ubrania. Dzięki temu odświeżam szafę z rzeczy, w których już nie chodzę i nie gromadzę zbędnych ciuchów 😁 

Spodobało Wam się coś z tego, co kupiłam? Jak tam wasze ostatnie zakupy? Macie dużo niepotrzebnych ubrań? Pozdrawiam serdecznie❤

35 komentarzy:

  1. Dobry pomysł z tym odświeżaniem szafy na bieżąco. Ja co jakis czas robię porządki i sergreguję ciuchy pozbytwając sie tych, w których nie chodzę. Szkoda, że ostatnia sukienka ma taki kiepski materiał. Ładna jest :) ale wiadomo nie ze wszystkim można trafić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było się oduczyć gromadzenia ubrań "po domu", "na grilla", "do remontu" xD
      Te sukienki na wszystkich zdjęciach ze sklepu wyglądają ładnie, a rzeczywistość często jest inna jak się ją założy;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają te tshirty 😍
    Sklep Renee znam dość dobrze- często tam kupuje buty 😊
    Też ostatnio sporo ubrań kupiłam- troche w necie, trochę stacjonarnie, ale więcej w Internecie- chodzenie po sklepach w upały, to nie dla mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie cierpię chodzić po sklepach, odzwyczaiłam się od tego i kupuję tylko on-line, ewentualnie w Lidlu przy okazji;)

      Usuń
  3. jakaś Ty zgrabniutka:D wszystkie rzeczy leżą idealnie:) PS. moje włosy tak mają że w cieniu są ciemniejsze a na słońcu jaśniejsze xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Fajnie, że włosy ci się tak mienią:)

      Usuń
    2. w lato się bardziej rozjaśnią:) i nie ukrywam że wolę je jaśniejsze;p

      Usuń
  4. Bardzo fajne zakupy :D Najbardziej spodobały mi się koszulki w kolorze żółtym i czerwonym :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, te koszulki są super, a materiał pierwsza klasa:)

      Usuń
  5. Czarne sandałki na koturnie wyglądają bardzo elegancko! :)
    Moje czerwcowe zakupy to przede wszystkim obuwie. Ostatnio mam bzika na punkcie butów, stale urozmaicam swoją kolekcję.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie są eleganckie:) Buty bym mogła kupować non stop, ale nie mam gdzie ich przechowywać xD

      Usuń
  6. Ja ostatnio musiałam wymienić troszkę swoje ubrania bo po ciąży zmienił mi się lekko rozmiar. I tez trafiło sporo nowości do mojej szafy. Sukienka w kropeczki bardzo fajna, szkoda tylko, że prześwituje lekko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, nie lubię przeźroczystych ubrań, ale zorientowałam się dopiero jak ubrałam pod spód te koralowe majtki z Lidla i koralowy stanik xD

      Usuń
  7. Super zakupy, ja też powinnam odświeżyć swoją szafę bo jakoś mało w niej letnich ubrań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na te upały przydają się mega letnie ubrania:)

      Usuń
  8. Bardzo fajne ubrania, ta druga sukienka podoba mi się najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga sukienka bardzo mi się spodobała. Zresztą reszta zakupów też. Ja ostatnio kupiłam białe trampki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczna, polecam:) Ja mam trampki czarno białe, takie klasyczne, ciężko było takie znaleźć, żeby nie kosztowały 100 zł xD Kiedyś trampki kosztowały na targu 10 zł ;)

      Usuń
  10. Ja w tym sezonie stawiam na sukienki maxi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no to witam w klubie, maxi sukienki są piękne :)

      Usuń
  11. Niezłe stylówki skompletowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zakupy, ja już wieki nie kupowałam żadnych ubrań, ale poluje teraz na zwykłe mom jeansy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam, ciężko kupić ostatnio zwykle jeansy:/

      Usuń
  13. Bardzo ładne sukienki. Ogólnie zakupy jak widzę udane, niech służą Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka w grochy ekstra :D Ja ostatni raz jakieś większe zakupy robiłam przed wakacjami, ale koniecznie muszę się jeszcze wybrać, bo znowu nie mam w co się ubrać, haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne zakupy mam nadzieję będą dopiero na jesień;)

      Usuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Ja zawsze stawiam na koturny :) nie bardzo mogę chodzić na obcasach a koturna jest wygodniejsza i nie tak bolesna dla kręgosłupa :) Znam ten sklep Renee ale sama nie miałam okazji nic w nim kupić. Lubię sukienki maxi :) Świetnie sprawdzają się latem :) Twoje buty są super! Uwielbiam takie :)
    Bardzo ciekawe zakupy, szkoda, że nie wszystkie rzeczy spełniły twoje oczekiwania. Taki urok zakupów przez Internet, czasem wychodzą niespodzianki :) Świetny pomysł z tym, że jak kupujesz ciuszek to inny wylatuje z szafy :) Ja mam całkiem sporo zalegających ubrań... muszę w końcu zrobić z tym porządek. Wspaniały wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koturny to moje nowe odkrycie, już mam ochotę kupić kolejne xD Powodzenia w robieniu porządków:)

      Usuń
  16. Udane zakupy. Wszystkie ubrania ładne. :)

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...