Włosowa aktualizacja, czerwiec 2021

Cześć kochani ❤ Czas leci jak szalony, ledwo napisałam o maju, a już mamy czerwiec, jak to możliwe? Zapraszam na krótką aktualizację włosową, w której tak jak ostatnio, pokażę Wam kosmetyki, których używałam oraz opowiem, co się zmieniło u moich kudełków😁 

Moim celem na czerwiec było olejowanie przynajmniej co weekend, mycie OMO, oraz używanie wcierki po każdym myciu. Wszystkie te punkty udało się spełnić👍

Kosmetyki używane w czerwcu 2021 r.


Od lewej

🌼Odżywka do włosów Yope Świerza Trawa - nie od razu się z nią polubiłam, ma ostry, nieprzyjemny moim zdaniem zapach. Jednak dobrze się sprawdza, szczególnie jako pierwsze O w OMO, włosy po niej pozostają dłużej świeże.

🌼Ajuweryjski szampon Orientana Neem i zielona herbata - łagodny szampon bez sls i sles do włosów z łupieżem. Pachnie przyjemnie miętą i herbatą. Bardzo dobrze się pieni i rozprowadza.

🌼Szampon Vianek nawilżający - łagodny szampon bez sls i sles, dosyć wodnisty ale dobrze się pieni.

🌼Odżywka do włosów Biolaven - bardzo dobra odżywka, ładnie pachnie, włosy są miękkie i wygładzone. Stosuję jako drugie O w OMO.

🌼Wcierka przyspieszająca porost włosów OnlyBio z kozieradką - jestem bardzo zadowolona. Wygląda na to, że włosy w ciągu miesiąca urosły o 3 cm, co dla mnie jest trzy razy większym przyrostem niż normalnie!

🌼OnlyBio maska do włosów średnioporowatych - na początku miałam wrażenie, że puszy mi włosy. Potem zaczęłam ją używać jako pierwsze O w OMO i się dobrze sprawdziła.

🌼Garnier Fructis bananowy - fajna odżywka zarówno przed, jak i po myciu włosów. Dobra do emulgowanie oleju.

🌼Anven, maska do włosów wysokoporowatych - raz się sprawdza, raz nie, zależy z czym ją zestawię;) Nie odkryłam jeszcze patentu na nią;)

🌼Jedwab w płynie od Green Pharmacy - to mój ulubiony produkt do zabezpieczenia końcówek, jest lekki, nigdy nie obciąża mi włosów. Używam na końcówki dwie krople.

🌼Olej z słodkich migdałów  (nie ma na zdjęciu) - na początku miałam włosy spuszone, ale od czwartego użycia zaczął je wygładzać. Stosuję do na mokro.

Porównanie włosów - maj 2021 (po lewej) i czerwiec 2021 (po prawej). 

Przede wszystkim Włosy mają inny odcień, cieplejszy oraz zrobiły się jaśniejsze. Urosły 3 cm, chociaż na zdjęciu nie widać, bo są wywinięte od spinki.

Włosy są nieco bardziej puszyste i  pozostają dłużej świeże. Myślę, że to zasługa mycia włosów metodą OMO (wcześniej myłam OM). Niestety zaczęły więcej wypadać i podejrzewam, że jest to wina nie do końca przestrzeganej diety. Była komunia i tort, w inny dzień była pizza i hamburger... Jak tylko zjadłam więcej węglowodanów, to włosy zaczęły lecieć. Ale koniec z tym!

Nadal wierzchnią warstwę włosów mam podniszczoną i suche końcówki, ale wierzę że OMO i jedwab w płynie poprawią ich stan.

Cele na nowy miesiąc to:

🌸 ograniczyć wypadanie włosów,

🌸 zmniejszyć ilość używanych kosmetyków, tak aby sprawdzić ich długotrwałe działanie,

🌸 nadal zapuszczać włosy, stosować wcierkę,

🌸 olejować dwa razy w tygodniu,

🌸 myć OMO, zabezpieczać końcówki.


Jak tam wasze włosy? Macie jakiś plan dla nich na następny miesiąc? Pozdrawiam serdecznie ❤

28 komentarzy:

  1. Sporo tych kosmetyków. Ja właściwie włosy tylko myję i podcinam kiedy jest potrzba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie za dużo, ale lubię sprawdzać różne kombinacje. Teraz będę ich ilości ograniczać:)

      Usuń
  2. U mnie włosy wypadają przy stresie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Moja włosy bardzo wypadają. Codziennie ściągam je ze szczotki, mimo wszystko nie czuję by były rzadsze. Mam sporo baby hair, to pewnie dlatego mam takie wrażenie :D Ciekawe produkty do włosów, niestety nie miałam okazji wypróbować nic z opisanych. Ogólnie to lubię testować kosmetyki do pielęgnacji włosów. Nie ma nic przyjemniejszego jak zobaczyć pozytywne efekty :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baby hair ratują sprawę, też mam trochę, ale bez szału niestety. Testowanie kosmetyków może być niebezpieczne, ale kto by się oparł xD

      Usuń
  4. Cały arsenał! :D ja totalnie nie umiem dbać o włosy. Stosowałam kiedyś OMO, nie widziałam żadnej różnicy po miesiącu. Dodatkowo moje wcale nie rosną i walczę z wypadaniem od paru lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo tych kosmetyków, postaram się to zmienić;) Ja do OMO podchodziłam kilka razy, wbrew pozorom nie jest to takie proste;)

      Usuń
  5. Ja chciałabym częściej olejować włosy bo teraz zdarza mi się to robić raz na 2 miesiące 🙈 Ja na pewno muszę się udać do fryzjera aby podciąć końce i zmienić lekko moją pielęgnację bo zauważyłam że włosy stały się bardziej szorstkie i jakos gorzej się układają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejowanie jest wymagające moim zdaniem i ciężko znaleźć zawsze na to czas, ale nie poddawajmy się:) Też muszę obciąć końcówki, ale ja obcinam sama;)

      Usuń
  6. Mam odżywkę z Yope tylko że orientalny ogród i też u mnie sprawdza się lepiej jako pierwsze o. Muszę się zaopatrzyć w coś zabezpieczającego końcówki ��

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też ciągle wypadają włosy, ale ja chyba muszę wprowadzić witaminy do swojej diety. A przynajmniej więcej witamin. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe. Ja ostatnio zażywam krople witamin ADEK w oliwie z oliwek i wydaje mi się że pomogło to na włosy.

      Usuń
  8. Dziękuję bardzo za ten wpis. Zmotywował mnie ogromnie:) Jeszcze lepiej będę pielęgnować moje włosy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniej Ci się układają włosiska:) i widać że gęstsze się zrobiły na końcach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizacji celów, chętnie obczaję niektóre kosmetyki. Ja staram się ogólnie trochę poprawić kondycję włosów i choć i tak są już długaśne kusi mnie jeszcze trochę zapuścić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Twoja długość włosów, to jest zbliżona długość, do której ja dążę, ale coś czuję że moje włosy takie długie nie urosną xD

      Usuń
  11. Najbardziej zaciekawiłaś mnie tymi maskami do włosów :D
    Chętnie przetestuję ten jedwab w płynie :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale działanie widać gołym okiem. Kiedyś czytałam, że włosy w ciągu miesiące wydłużają się o jakiś 1 cm, a u Ciebie aż 3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy wcześniej mi tyle włosów nie urosły, a testowałam już wiele rzeczy;)

      Usuń
  13. Też czesto borykam się z wypadaniem włosów i nie wiem od czego, bo w sumie jest kilka powodów; stres, zaburzenia hormonalne, czy zniszczenie ich zabiegiem fryzjerskim.
    Po za pofarbowaniem I podcięciem końcówek, nie mam innych włosowych planów, na ten miesiąc
    Widać, u Ciebie działanie tych kosmetyków ☺
    U mnie pielęgnacja włosów, to mycie, maseczka raz na dwa tygodnie, nakładanie serum na noc i podcięcie końcówek raz- dwa razy w miesiącu ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez lubię tę bananową maskę z Garniera ;) masz bardzo ładne włosy!

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...