Trochę wody, trochę gór, czyli jezioro Nyskie

Zbliża się upalny weekend, więc warto pomyśleć o jakimś wyjeździe, szczególnie nad wodę, gdzie można ochłonąć od upału ☀Dzisiaj zaproszę Was na wypoczynek nad jeziorem Nyskim, które urzekło mnie bliskością gór i pięknymi widokami. 

Jezioro Nyskie znajduje się w województwie Opolskim, skąd rozciąga się piękny widok na niedalekie Sudety. Czego chcieć więcej? Oto przegląd zdjęć z wsi Głuchołazy, gdzie spędziłam wakacje w 2017 roku. Zapraszam na krótką fotorelację☺
















Byliście kiedyś nad jeziorem Nyskim? Gdzie wybieracie się w ten weekend? Pozdrawiam serdecznie ☺

***

  1. Znam to jezioro tylko z opowieści kuzynki :)
    Zdjęcie z ważką i dłonią jest zjawiskowe !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile zwierząt w tym poście :D Jaszczur na ręce najlepszy! Może to dziwne, ale bardzo lubię jaszczurki, są super! Bardzo podobają mi się też zdjęcia z widokiem na jezioro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo zwierzaków tam było, mieliśmy szczęście:) Ja też lubię jaszczurki, z resztą ogólnie gady są fajne :D
      Dzięki:)

      Usuń
  3. Ładne widoki , też uwielbiam góry :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely pics & beautiful place.
    I am following hope you follow me .
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i miejsca. pozdrawiam.
    Sama lubię podróże.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaszczurka jest super. Pod Bereśnikiem ciągle nam do namiotu właziły. Jeziora też są ukochane przeze mnie. Koniecznie muszę zobaczyć Jezioro Niskie.

    OdpowiedzUsuń

29 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Nie potrafię wskazać jednego ulubionego, bo wszystkie bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam pięknie 😍
    Nigdy tam nie byłam, może kiedyś się wybiorę ☺
    W ten weekend, nigdzie się nie wybieram- może wieczorem, wyjdę gdzieś ze znajomymi, gdy będzie chłodniej 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wolę wychodzić z domu, jak jest chłodniej:)

      Usuń
  3. Chętnie bym się tam wybrał i zobaczył na własne oczy jak wygląda, o tej porze spodziewam się rechotu żab. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, pełno tam różnych zwierzątek:)

      Usuń
  4. Cudownie uchwyciłaś obiektywem piękno naszej przyrody!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Nabrałam ochoty na podróż nad wodę, ale niestety nie mamy samochodu i wycieczka w taki upał komunikacją wiąże się z większym cierpieniem niż przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jazda w taki upał nawet autem jest uciążliwa, a co dopiero np. autobusem, doskonale to rozumiem:/

      Usuń
  6. Ale pięknie jest nad tym jeziorem! Niestety nigdy tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bliskie spotkanie z naturą, cudowne zdjęcia, te zdjęcia powodują, że już chcę wyjechać na wakacje☀️

    OdpowiedzUsuń
  8. Spędziłam tam jedna z wakacji (nie pamiętam który rok :P) domek miałam wynajęty z rodzinką :). Przyjemne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam, choć w okolicy byłam kilkukrotnie, ale nic straconego, na pewno jeszcze się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym wlazła do tej wody i już nie wyszła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda była ciepła, aczkolwiek w niektórych miejscach zielona xD

      Usuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Ja nad wodą mogłabym spędzać wszystkie wolne chwile :) Latem, jest to miejsce gdzie spędza mi się najlepiej czas. Jeżeli dobrze pamiętam byłam nad tym jeziorem. To sąsiednie województwo :) Naprawdę super zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja wolę akurat góry niż wodę, ale w upały faktycznie lepiej być nad wodą.

      Usuń
  13. Mam nie tak daleko, więc muszę się kiedyś wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...