Haul zakupowy kwiecień/maj 2021

Cześć ☺ Zapraszam serdecznie na pierwszy post na blogu z serii haulu zakupowego, czyli zestawienia rzeczy, które ostatnio kupiłam. Od kwietnia troszkę poszalałam i wydałam więcej niż zwykle, tym bardziej, z Jeszcze większą przyjemnością podzielę się swoimi "zdobyczami". Może coś Wam wpadnie w oko? Zapraszam serdecznie😁

Kosmetyki


Green Pharmacy, Jedwab w płynie. Kosmetyk zabezpieczający końcówki włosów. Kiedyś był moim ulubionym, jednak dawno go nie kupowałam, zobaczymy jak się sprawdzi...


Orientalna Ajuweryjski Szampon neem herbata. Jeszcze nie używałam, ale ma dobre opinie. Przeznaczony do włosów z łupieżem.


Vianek, nawilżający szampon do włosów. Dobrze się sprawdził, jest dosyć wodnisty, ale fajnie się pieni.


Etja naturalny olej ze słodkich migdałów. Olejowałam nim włosy zaledwie dwa razy i nie zauważyłam żeby jakoś szczególnie dobrze działał. Dam mu jednak szansę do końca miesiąca. Poza tym testuję go jako dodatek do kremu do twarzy.


OnlyBio wcierka do włosów. Zaczęłam ją testować tydzień temu, za miesiąc zobaczę efekty. Co do aplikacji, to ma dozownik w postaci spryskiwacza, a szkoda, bo wolę pompkę;)


OnlyBio maska do włosów. Użyłam jej raz, jako ostatnie O w OMO i włosy były spuszone, będę ją testować z innymi kosmetykami do włosów i zobaczymy...

Zdrowie:

Aura Herbals witamina A, D3, E + K2 (ADEK) w kroplach, zawieszone w oliwie z oliwek. Długo szukałam idealnego zestawu witamin, które będą w odpowiednio przyswajalnej formie, myślę że dobrze trafiłam:)

Ubrania

Zdjęcia z Allegro

Biała i czarna klasyczna bawełniana koszulka. Zwykłe, klasyczne ubranie, ale właśnie takich mi brakowało:)

Czarne spodnie alladynki. Nijak mają się do tego, co przedstawia się na zdjęciu. Okazały się za duże i je odesłałam.

Czarne spodnie dresowe ze ściągaczami. Potrzebowałam wygodnych spodni na rower, ale okazały się za krótkie, sięgały mi do połowy łydki, również odesłałam.

Dekoracje

Pojemnik na płatki kosmetyczne. Uważam go za świetny gadżet do przechowywania. Nie dość, że praktyczny, to jeszcze elegancki w swojej prostocie;)


Tło do zdjęć. Ostatnio co raz więcej cykam fotek różnych przedmiotów i pomyślałam, że przyda mi się do nich jakaś ładna oprawa graficzna:) Jestem miłośniczką drewna, więc postawiłam na jasny i ciemny jego odcień. Jak widzicie kosmetyki zaprezentowałam właśnie na tych tłach:)

Biżuteria

Zestaw kolczyków Avon. Mam fioła na punkcie kolczyków, a te z Avon bardzo często przypadają mi do gustu. Tym razem natrafiłam na serię wiosenną, w której między innymi są urocze pszczółki i biedronki😍

Książki


Nie mogło zabraknąć nowych książek, są to: "Człowiek Nietoperz" Jo Nesboo, "W cieniu Babiej Góry" Remigiusz Mróz, "Listy zza grobu" Remigiusz Mróz, "Chemia Śmierci" Simon Beckett.

Spodobało się Wam coś z tych rzeczy? Co wy ostatnio kupiliście/kupiłyście? Życzę miłego dnia:)


35 komentarzy:

  1. A więc pieniążka natraciłaś ;-) Z olejków do włosów to do tej pory używałam tylko olejku arganowego. Ale z nim trzeba uważać, bo jak się go położy za dużo to się potem robią tłuste włosy. Jeżeli chodzi o wcierkę to miałam zestaw szampon i wcierkę marki Jantar. Śliczne są te kolczyki i jeżeli są srebrne to mogę samej sobie takie zamówić [Bo za złotem nie jestem a po zwykłych to mam uczulenie i po kilku godzinach noszenia ropieją mi uszy] Książki zajefajne, bo z tego co widzę na zdjęciu to same kryminałki :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo długo używałam wcierki z Jantara, ale po około półtora miesiąca moja skóra głowy się przyzwyczaiła i przestała na niego reagować. Kolczyki chyba są posrebrzane, na pewno nie srebrne. Książki same kryminały, jakoś ostatnio mam ochotę na rozwiązywanie zagadek :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny haul zakupowy :D Zaciekawił mnie ten szampon z Vianek.
    Chętnie go przetestuję :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nowości. Miłego używania/noszenia/czytania:) Ja ostatnio w Biedronce kupiłam kilka fajnych rzeczy m.in. szampon Schauma, maseczki do twarzy, płatki pod oczy, żel do mycia twarzy i krem do rąk BeBeauty oraz zestaw odżywka i olejek do paznokci z Niuqi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sporo zakupów, ja akurat w Biedronce nie kupuje;)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem olejku migdałowego i tego, czy rzeczywiście dobrze działa. Podobno jeśli stosuje się go ze dwa tygodnie, działa cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że faktycznie po kilku tygodniach zobaczę pozytywny efekt.

      Usuń
  5. Zainspirowałaś mnie, tło do zdjęć również by mi się przydało ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna sprawa, tylko trudno się zdecydować na motyw, tyle jest ładnych :D

      Usuń
  6. Bardzo fajne kosmetyki, nie miałam żadnego ale najbardziej zaciekawiły mnie produkty do włosów z marki only bio. Książki też wydają się fajne, czytałam tylko chemię śmierci, bardzo fajny kryminał😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie czytania Chemii Śmierci, ale nie do końca mnie porwała jak na razie;)

      Usuń
  7. Faktycznie ten pojemnik na płatki bardziej praktyczny i elegancki niż te opakowania w których sie kupuje płatki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam te książki, fajne są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zainteresowały mnie książki i szampon z zielonej herbaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. książki bardzo w moich klimatach:D kocham kosmetyki z Green Pharmacy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że lubisz kryminały:D Z Green Pharmacy chyba miałam tylko to serum xD

      Usuń
    2. kocham kryminały :) najlepsze książki do odmóżdżania się:) polecam szampony z tej firmy:)

      Usuń
  11. Miłego testowania i czytania. Nie znam nic z Twoich nowości. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie dresowe mam takie same. Bardzo ciekawe kosmetyki, niektóre pierwszy raz na oczy widzę. Miłego testowania. Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spodnie były spoko, tylko ja lubię długie, a nie takie za kostki;) Dziękuję i również pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Świetny haul :) Z kosmetyków nie miałam nic, ale o kilku słyszałam i chętnie bym je wypróbowała. Co do ubrań, to takie klasyki właśnie s ą najpotrzebniejsze i zazwyczaj takich ubrań mi brakuje. Szkoda, że spodnie okazały się złe. Fajne dodatki i cudowne książki. Widać naprawdę udane zakupy! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szukam spodni już od dawna i niestety nie umiem dostać takiego dresu, jaki bym chciała.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Mam z tej firmy jeszcze kremy, na razie je testuję, zobaczymy jak się spiszą;)

      Usuń
  15. Świetne zdobycze :) Ja bardzo lubię produkty do włosów marki OnlyBio. Mam wcierkę, ale jeszcze nie używałam. Za to już wiele razy używałam tej maski tylko w wersji do włosów średnioporowatych i bardzo dobrze się u mnie sprawdza. W dodatku nie wiem, co tam takiego jest, ale wszystkie odzywki/maski OnlyBio sprawiają, że moje poplątane włosy cudnie się rozczesują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę, wcierka też jest całkiem dobra, urosło mi sporo nowych włosków:)

      Usuń
  16. Kolczyki z Avon zawsze mi się podobały, kiedyś byłam konsultantką i cała byłam zatopiona w ich produktach i obwieszona ich biżuterią😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale cię rozumiem, też bym się obwieściła, mają śliczną biżuterię:)

      Usuń
  17. Super nowości! Mnie ciekawią kosmetyki onlyBio. Kolczyki z Avonu kiedyś też zamawiałam i tylko i wyłącznie one gościły w moich biżuteryjnych zbiorach🙈

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...