Muzeum Techniki Wojskowej w Zabrzu

Kolejny post przeniesiony z mojego bloga podróżniczego opisuje miejsce, które może szczególnie przypaść do gustu młodym mężczyznom;) Mowa o Muzeum Techniki Wojskowej w Zabrzu, zapraszam na krótką wycieczkę 😄

Zdjęcie pochodzi ze strony Muzeum Wojskowego w Zabrzu.

Informacje, które tu zamieściłam są sprzed kilku lat, mogło oczywiście coś się zmienić w związku z pandemią, jednak na stronie muzeum nie znalazłam informacji, że jest zamknięte oraz jakie są ceny biletów.

Muzeum można zwiedzać przez cały rok od godz. 10 do 18, cena biletów kilka lat temu wynosiła 10 i 5 zł, dodatkowo można było dopłacić i zwiedzić muzeum górnictwa, jednak odbywa się to o konkretnych godzinach, lub po wcześniejszym umówieniu się.

Za niewielkie pieniądze można szybko zobaczyć czołgi, samoloty, rakiety i wiele innych eksponatów, które są w większości całkiem sprawne! Do niektórych można wejść, lub się wspiąć, co jest dużą frajdą dla dzieci:)


Oto zdjęcia z naszej wycieczki

Każde dziecko lubi wejść do takiego "domku":)

Wnętrze dawnej budki telefonicznej

Takim samolotem strach lecieć;)

Urocza grafika^^

Ciężkie maszyny mają coś w sobie...

Rakiety sprawiały wrażenie, że zaraz wystrzelą!

Eksponatów jest oczywiście o wiele więcej, nie będę wszystkich zdradzać;)

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej muzeum KLIK.

Lubicie muzea o tematyce militarnej, czy raczej wybieracie inną dziedzinę? Pozdrawiam:)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na koniec wklejam komentarze z mojego bloga podróżniczego, szkoda żeby przepadły, bo bardzo wiele dla mnie znaczą:)

12 komentarzy:

  1. Fajnie musiało się oglądać na żywo :) Ja tam nie mam nic do tego typu muzeów, takie też są fajne :D

    Odpowiedz
  2. Widać, że wypad musiał być niezwykle ciekawy. ;]

    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, w dodatku blisko i spontanicznie:)

  3. Muzeum nie dla mnie, lecz widać, że warto odwiedzić będąc w pobliżu:)
    Wypad musiał być udany:)

    Odpowiedz
  4. Nigdy nie byłam w żadnym wojskowym muzeum, ale gdybym była w okolice, chętnie bym odwiedziła. Niestety do Zabrza musiałabym przejechać pół Polski :/
    Cieszę się, że dobrze się bawiliście! :)

    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś przejazdem się uda wstąpić:)

  5. Bardzo ciekawe miejsce :-) Dawno nie byłam w żadnym muzeum wojskowym...

    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    1. No proszę,mam nadzieję, że się kiedyś uda^^

  6. Bardzo ciekawy i przydatny blog! Będę odwiedzać regularnie. :)

    Odpowiedz


9 komentarzy:

  1. Nigdy tam nie byłam z chlopakami a teraz są za starzy...ale może oni kiedyś ze swoimi pociechami odwiedzą to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla męskiej części na pewno super sprawa taka wyprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta wycieczka byłaby bardziej dla mojego męża niż dla córki 🤭, ale pokażę dzisiaj ten wpis mojej koleżance. Ona ma dwóch synów i ucieszy się propozycją takiej wycieczki do Zabrza. Zdjęcia zachęcają, a i blisko do Zabrza mamy🌞 Pozdrawiamy☀️

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie wygląda to muzeum ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć nie jestem z tematyką wojenną za pan brat, to chętnie odwiedziłabym kiedyś takie muzeum. :)

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...