Wesołych Świąt i pomyślnego nowego roku 2024

Witajcie❤️ Dzisiaj nie będę się rozpisywać, mimo że długo mnie tu nie było i musiałam na jakiś czas zniknąć z bogosfery...Po nowym roku pojawi się post, w którym nieco wyjaśnię oraz zacznę nowy rozdział na moim blogu, ale teraz tylko pragnę uwiecznić te wyjątkowe święta 😊🎄

Wreszcie udało mi się zrobić kartki i stroiki świąteczne, niektóre sprzedałam, resztę podarowałam w prezencie. Żeby było klimatycznie później zdjęcia niektórych moich prac, a także mój mały, świąteczny, domowy klimacik i kilka zimowych widoczków😊

Seria z dzieciaczkami.







Seria z ptaszkami 




Podkładki pod kubek, magnesy na lodówkę i zakładka do książki 


Pozostałe kartki








Kilka stroików





Na koniec świąteczny klimat i kilka zimowych fotek:)

Park Śląski, Aleja Róż 

Park Śląski, Ogród Japoński 




Moja tegoroczna choinka 😅

Podchody do pierników 😉

Jarmark bożonarodzeniowy w Katowicach 



A na sam koniec widok z mojego okna na niebo podczas wschodu słońca. Zdjęcia robione co kilkanaście minut. Prawdziwa feeria barw ❤️





Kochani, spokojnych, zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, spełnienia marzeń, pysznych potraw na wigilijnym stole, wśród życzliwych Wam ludzi oraz pomyślnego Nowego Roku 2024

życzy Klaudia Lind 🎄🍾🎅🥂


13 komentarzy:

  1. Spokojnych, zdrowych, rodzinnych świąt. Pełnych wiary, miłości i nadziei 🎄🌟

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i stroiki. Masz talent do takich rzeczy. Joyeux Noel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego sylwestra i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego. Miło, że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładki są cudne. Ciesze sie ze wróciłaś do blgowania.
    Życzę Ci oby ten czas był wspaniały dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki i cudne klimatyczne fotografie. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku i że wspaniale spędziłaś wigilijny czas :*. Wesołych Świąt Kochana i dużo siły, szczęścia i zdrowia na Nowy Rok. Jestem ciekawa nowego rodziału na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt! A na nowy Rok wszelkiego dobra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartki i bardzo ładne stroiki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne świąteczne zdjęcia, najbardziej podobają mi się te świąteczne kartki 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak klimatycznie! PS Przyjemnego dalszego celebrowania Gwiazdki, niech ten okres świąteczno-noworoczny będzie piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne kartki !wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze drobiazgi stworzyłaś :). Piękne masz widoki, fotografie są zjawiskowe!
    Wszystkiego najlepszego na nadchodzący rok, zdrowia, radości i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...