Grudniowe zakupy pod znakiem samorozwoju

Cześć kochani ❤ W grudniu nie kupiłam wiele (pomijając prezenty), ale to, co kupiłam okazało się bardzo udanym zakupem, zarówno dla ciała, jak i dla duszy. Dlatego z przyjemnością pokażę Wam swoje zdobycze i opowiem o nich nieco więcej niż zwykle, zapraszam 😊


7 Kamieni czakralnych, koraliki z lawy wulkanicznej oraz czarny turmalin.


O czakrach opowiedziała mi kiedyś koleżanka (pozdrawiam Sabinę ❤️) i bardzo zainteresował mnie ten temat. Można by o tym stworzyć osobny post, więc napiszę krótko, że czakry, to ośrodki energetyczne znajdujące się w naszym ciele i jest ich 7. Do czakr są przyporządkowane odpowiednie minerały, które mają swoje właściwości. Poniżej plakat, który pokazuje te zależności:


A tak prezentują się czakry w naszych ciałach:



Bardzo chciałam mieć bransoletkę z kamieniami czakralnymi, ale żeby pogłębić jej moc, postanowiłam stworzyć własną. Prócz 7 kamieni odpowiadającymi czakrom, kupiłam kamienie o nazwie turmalin. Ma on za zadanie m.in. chronić przed wpływem złej energii. Kamienie lawy wulkanicznej stanowią dodatek do bransoletki. 

Do tego elastyczna żyłka, kropla kleju na węzełek i bransoletka gotowa. Polecam tego typu proste rękodzieło, w dodatku macie pewność, że bransoletka będzie dokładnie pasować na wasz nadgarstek 😊

Kamienie w zestawie:

1 - Jaspis czerwony             2 - Karneol

3 - Tygrysie oko                   4 - Awenturyn

5 - Akwamaryn                    6- Lapis lazuli

7- Ametyst


Książka Agnieszki Maciąg Słowa Mocy


Jest to pierwszy poradnik o samorozwoju, który kiedykolwiek przeczytałam. Nie byłam pewna, czy książka mnie przekona, ale muszę przyznać, że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Co prawda nie przeczytałam jeszcze całej, ale warto odkrywać ją powoli i uważnie, wyciągając z niej jak najwięcej wartości. Książka mówi o tym, jak potężną moc mają słowa i jak bardzo oddziałują na nasze życie i naszą duszę. W środku znajdziemy prócz zachwycającego tekstu, piękne zdjęcia, miejsce na notatki, afirmacje, modlitwy oraz np. instrukcje medytacji. 


Jak tylko skończę czytać, na pewno pojawi się recenzja tej książki, ale już teraz zapewniam, że warto ją poznać 😊


Kalendarz na rok 2022, Czuły Dziennik


Ten kalendarz jest mocno powiązany tematycznie z powyższą książką Prócz typowego rozpisania roku na poszczególne dni, znajdują się w nim teksty nawiązujące do samorozwoju, cytaty, porady, miejsca na notatki oraz różne rozwojowe ćwiczenia. Kalendarz jest niewielkich rozmiarów, nieco mniejszy niż zeszyt i ma miłą dla oka oprawę graficzną.


Tył kalendarza:



Gra karciana typu quiz, Colour Brain, Myśl kolorem!




Tą grę również poleciła mi koleżanka (pozdrawiam Paulinę 😊). Mamy do dyspozycji karty z pytaniami oraz karty z 11 kolorami. Pytania są tak sformułowane, żeby odpowiedzią zawsze był kolor, lub kolory. Gra przeznaczona jest dla całej rodziny, pytania dotyczą m. in. bajek, filmów, flag, kolorów znaków drogowych, przysłów, słowem, nie wiadomo czego się spodziewać i to jest najfajniejsze 😁 Podczas gry jest wiele śmiechu i główkowania, bo nagle okazuje się, że trudno nam sobie przypomnieć, np. jakie kolory występują w logo Instagrama, mimo że codziennie na niego patrzymy 😅

Jeśli chodzi o grudniowe zakupy, to by było na tyle. Ilość niewielka, ale jakość ogromna, takie zakupy lubię 😊

Zainteresowałam Was czymś z moich zakupów? Co wy ciekawego kupowaliście w grudniu? Pozdrawiam serdecznie ❤

55 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji tej książki. To musi być ciekawa pozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest bardzo ciekawa i pięknie wydana, mam w planach też inne książki tej autorki😊

      Usuń
  2. W takim poradniku można ciekawe rzeczy znaleźć, fajny ten kalendarz, super że powiązany z tym co Cię interesuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, nie sądziłam, że ten poradnik tak mnie zaciekawi:)

      Usuń
  3. Książka zapowiada się bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżem dobri! Świetne i ciekawe takie kamyczki, ja wierzę w takie różne magiczne gadżety. A z takiego czarnego turmalinu z miłą chęcią strzeliłabym samej sobie naszyjnik. Bo elegancki i szykowny ten kamyczek jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie naszyjnik z turmalinu byłby całkiem ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej to cały komplecik: kolczyki (chociaż nie wiem czy nie będą za ciężkie dla uszu), korale oraz bransoletkę. Tyle, że ja bym musiała mieć czarny turmalin połączony w biżuterii ze srebrem, bo na inne takie rzeczy zamiast tego metalu szlachetnego mam uczulenie. Nie da rady i nie ma opcji, żeby nosić chociaż przez jeden dzień. Bo krostki, swędzenie i ropka naftowa

      Usuń
    2. Ten turmalin jest malutki i lekki, na pewno nie byłby za ciężki na kolczyki:)

      Usuń
  6. Ta książka bardzo mnie zainteresowała. Fajnie, że ma miejsce na notatki. I gra, bo uwielbiam wszelkiego rodzaju gry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej mnie te kamienie zaintrygowaly, ale ksiazka tez super. Czuje sie zachecona do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zastanawiałam się na tym, jaką moc mają różne kamienie. Słyszałam o tym, że trzeba być ostrożnym wybierając biżuterię, ale nigdy nie interesowałam się bardziej tym tematem. Bardzo zaintrygowała mnie gra. Lubię takie gry, w których trzeba pogłówkować. Jedną z moich ulubionych jest Dixit :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie przykładałam do tego wagi, ale teraz uważam to za bardzo interesujące. Nie znam tej gry Foxit, ale zaraz o niej poczytam, może i mnie się spodoba:)

      Usuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tą książką pt. "Słowa Mocy" - Agnieszki Maciąg :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie bardzo interesuje lecznicza moc kamieni. Sporo czytam na ten temat i noszę różnego typu bransoletki z naturalnych kamieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się, że wpasowałam się postem w twoje zainteresowania:)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe zakupy. Na kamieniach się nie znam. Poza obrączka i kolczykami - wkrętkami nie noszę nic - z natury nie lubię.
    Książka wydaje się być ciekawa. Może sama zakupię.
    Gra - super sprawa. :) - My ostatnio przenośnego chińczyka kupiliśmy, by włożyć do torebki podczas podróży np. pociagiem.

    Grudzień u nas to zakup klocków i puzzli :D i tego co do życia potrzebne czyli jedzonka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja jestem jak sroka, uwielbiam biżuterię, ale kamienie pierwszy raz kupiłam. Chińczyk to też fajna gra, mieliśmy takiego małego na magnesy, ale gdzieś się zapodział xD Miałam w planach kupić w grudniu puzzle, ale ostatecznie postawiłam jednak na grę😁

      Usuń
  12. Ciekawe i różnorodne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  13. to z tymi kamieniami mnie zaciekawiło:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie te kamienie kupiłaś? Te z infografiki? Pytam, bo lubię kamienie, a niektóre wyglądają tak, że trudno dokładnie je rozpoznać.
    Mam naszyjnik z czarnego turmalinu i drugi z kwarcem, w którym jest czarny turmalin. Lubię te kamienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam do posta informacje, jakie kamienie wchodzą w zestaw, tablica informacyjna pochodzi z innej strony😊

      Usuń
  15. Zacne zdobycze. Szczególnie wpadły mi w oko kamienie czakralne i karcianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takie gry jak ta karcianka najlepiej grać z kimś. :)

      Usuń
    2. Co do minerałów, kupiłam kiedyś książkę o tej tematyce. Muszę ją sobie kiedyś przypomnieć :)

      Usuń
  16. Te kamienie czakralne mnie zainteresowały najbardziej. Sama ostatnio trochę zaczęłam się interesować tym tematem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzję książki Agnieszki Maciąg - rozważam zakup :) Czytałam jedną z jej starszych książek i podoba mi się jej styl oraz spojrzenie na życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moje pierwsze spotkanie z jej twórczością, ale na pewno nie ostatnie, również uważam że ma super styl i podejście do życia 😊

      Usuń
  18. oooo ekstra! ja w tym roku chcę mocno postawić na samorozwój ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie klimaty! <3 Mam dwie bransoletki z prawdziwych kamieni, jedna z ametystami ,a ta druga niestety nie pamietam nazwy ,haha! Probuje ostatnio medytacji i roznych tego typu rzeczy , w tym roku stawiam wlasnie na rozwoj osobisty / duchowy , zwal jak zwal. Fajna ksiazka, moze sobie ja zamowie! Teraz jestem w trakcie czytania "Czula przewodniczka, kobieca droga do siebie" .
    Pozdrawiam serdecznie , super wpis! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze medytacji nie próbowałam, ale chciałabym na nowo zacząć uprawiać jogę, tylko muszę się przełamać i nieco zorganizować na to czas:)

      Usuń
    2. Ja za to nigdy nie probowalam jogi! Może musze też o tym pomyśleć :)

      Usuń
  20. Ciekawe informacje na temat kamieni, dobrze wiedzieć i fajny pomysł z bransoletką. Książka także mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dostałam niedawno w prezencie bransoletkę z koralików z lawy wulkanicznej i bardzo mi się podoba, dlatego chętnie poczytałabym u Ciebie jakiś post o właściwościach danych kamieni i o tych wspomnianych czakrach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dostałam niedawno bransoletkę z Amazonitem, widzę, że otwiera on czakrę serca ;) Z chęcią przeczytałabym ten poradnik o samorozwoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poradnik, najbardziej przykuł moją uwagę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne! sama wiele czytałam o czakrach i polecam Ci medytacje czakr, jest kilka po polsku na YT, zazwyczaj ok.35-40 min wszystkie 7 obejmują :) też muszę do jogi wrócić... co do minerałów i kamieni szlachetnych to kiedyś zbierałam Skarby Ziemi - od zawsze uwielbiałam i też uważam że mają różne właściwości, uwielbiam malachit, tygrysie oko i ametyst. Chyba powinnam też taką bransoletę sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. OOO w grę karcianą to bym pograła :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo taką bransoletkę też bym sobie chętnie zrobiła <3. Książka również kusząca choć zawsze z poradnikami dotyczącymi samorozwoju mam taką niepewność. Czasem dużo banałów się przewija.
    Gra też fajna na myślenie jeden minus, że po kilku partiach raczej znasz już wszystkie odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Samej sobie zrobiłaś przyjemność kupując tyle fajnych rzeczy😀
    O kamieniach słyszałam pierwszy raz od lekarza,nosiłam ale na mnie źle działały !

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...