Szampon Bania Agafii Aktywator Wzrostu

 Cześć ☺ Opowiem Wam co nieco o szamponie, dzięki któremu nasze włosy powinny trochę szybciej urosnąć. Bohaterem tego posta będzie Bania Agafii, Aktywator Wzrostu szampon przyspieszający wzrost włosów, a czy faktycznie spełnił swoje zadanie i co o nim myślę, dowiecie się w dalszej części posta, zapraszam 😁



Bania Agafii Aktywator Wzrostu szampon przyspieszający wzrost włosów

Opis produktu:

Pojemność: 100 ml (saszetka)

Cena: około 7.50 zł, 14 zł z wysyłką (Allegro)

Szampon do włosów aktywator wzrostu stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów. Delikatnie oczyszcza, intensywnie odżywia i nawilża cebulki włosowe, stymulując wzrost włosów.

PRODUKT ZAWIERA  100% NATURALNYCH SKŁADNIKÓW

🌼Wyciąg z igieł syberyjskiej sosny karłowej - bogaty w aminokwasy i witaminę C, przywraca witalność i gęstość włosów.

🌼Organiczny ekstrakt mydlnicy lekarskiej - delikatnie oczyszcza.

🌼Pięciornik niski - przywraca włosom miękkość, ułatwia układanie i rozczesywanie.

🌼Korzeń łopianu - zawiera proteiny, witaminy A, B, E i P, wzmacnia korzenie włosów.

🌼Olej eleuterokoka  kolczastego - wzmacnia odżywienie cebulek włosowych

🌼Organiczny ekstrakt dziurawca - zapobiega łamliwości włosów

🌼Olej z ałtajskiego rokitnika - jest bogatym źródłem witamin, intensywnie odżywia skórę głowy

Składniki INCI

Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Pinus Pumila Extract (syberyjska sosna karłowa), Coco-Glucoside (and) Glyceryl Oleate, Sorbitane Caprylate, Potentilla Supina Extract (pięciornik niski), Arctium Lappa Root Extract (korzeń łopianu), Organic Saponaria Officinalis Root Extract (organiczny ekstrakt mydlnicy lekarskiej), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil (olej z rokitnika ałtajskiego), Organic Hypericum Perforatum Extract (organiczny olej z dziurawca), Acanthopanax Senticosus (Eleuthero) Root Oil (olej dzikiego pieprzu), Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Caramel.

Sposób użycia:

Nanosimy szampon na wilgotne włosy. Masujemy do spienienia. Zmywamy ciepłą wodą


Moja opinia:

Szampon jest dostępny w małym opakowaniu, które starczyło mi na 5 razy. Ma wodnistą konsystencję, ale jest wydajny. Wystarczy niewielka ilość, aby umyć nim włosy średniej długości. Jak każdy szampon rozcieńczałam go z wodą i się świetnie pienił. Ma delikatny, ziołowy zapach, nic szczególnego. Włosy po umyciu są dobrze oczyszczone, aż skrzypią, czuć wyraźnie zwiększoną ich objętość, mimo że w składzie nie mają mocnych składników myjących. 

Nie zauważyłam niestety aby przyspieszył porost włosów, jednak wcale się tego nie spodziewałam. Po pierwsze moim zdaniem szampon za krótko trzyma się na głowie, aby mógł wpłynąć na porost, a po drugie użyłam go jedynie 5 razy, być może to za krótko by włosy po nim "ruszyły". Mimo to chętnie bym go nadal stosowała ze względu na to, że na prawdę dobrze myje włosy, a o to w szamponach chodzi😁

Jeśli znacie ten szampon, to podzielcie się wrażeniami 😊 A może spotkaliście się z innymi kosmetykami Bani Agafii? Pozdrawiam serdecznie ❤

21 komentarzy:

  1. Ja uważam, że trzeba zadbać o zdrowie i włosy od środka i zdrowe odżywianie plus witaminy mogą wspomóc wzrost włosów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zdrowe odżywianie jest jednym z czynników, dla którego włosy mogą szybciej rosnąć:)

      Usuń
  2. Mi na przyroście nie zależy i tam mam długie. Fajnie kiedy szampon nadaje włosom blask

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć długie włosy, ale tylko raz w życiu mi się to udało:( No i blasku niestety też im brak.

      Usuń
  3. Rzeczywiście, chyba za mało razy go użyłaś. Ja nie potrzebuję tego typu szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm. To ja bym go może wypróbowała?

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę kojarzę, ale tego szamponu nie miałam okazji używać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze zapytać czy Twoje zgłoszenie do Blogowych Pogaduch jest nadal aktualne, bo wysłałam już dosyć dawno temu na Twoją pocztę pytania, ale jeszcze nie otrzymałam żadnych odpowiedzi. Daj znać i życzę miłego wieczoru :D Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Marka faktycznie znana:) Sprawa pytań wyjaśniona:D

      Usuń
  6. markę znam ale niezbyt mi się mazidła tej firmy sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego szamponu, ale skoro włosy po nim szybciej rosną to muszę się nim zainteresować.Fajnie że jest w małych saszetkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, jednak warto kupić ich więcej, tak żeby chociaż testować miesiąc.

      Usuń
  8. Szkoda, że szampon nie dał spodziewanego efektu w przypadku porostu włosów, acz może faktycznie na to trzeba poczekać. Dobrze jednak, że właściwości myjące są ok. Sama takiego szamponu nigdy nie używałam. Zobaczę, może kiedyś też przetestuję, ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym poznać któryś z szamponów z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Szamponu nie znam, kosmetyków Babuszki też nie, choć czytałam o nich sporo dobrego, na wielu blogach 😀
    Muszę w końcu się na coś skusić 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...