Tresemme biotin + repair 7 spray - moja opinia

 Cześć 😊 Bohaterem dzisiejszego posta będzie kosmetyk do włosów zwany Tresemme biotin repair + 7. Jest to spray termoochronny, który jak sama nazwa wskazuje, ma za zadanie ochraniać nasze włosy przed wysokimi temperaturami...ale właściwie nie tylko. Zapraszam na krótką recenzję.

Na Tresemme trafiłam na Wizażu, zresztą jak niemal na każdy kosmetyk zanim go kupię. Szukałam czegoś, co ochroni moje włosy przed ciepłem suszarki, ewentualnie gorącem czasami używanej prostownicy. Ten produkt miał na KWC na prawdę dobrą opinię.

Jego opis znajdujący się na stronie www.wizaz.pl klik


Tresemme biotin + repair 7

Spray chroniący włosy przed 7 różnymi rodzajami uszkodzeń, spowodowanymi między innymi:
- rozjaśnianiem
- szczotkowaniem
- prostowaniem
- farbowaniem
- spinaniem
- podkręcaniem włosów

Dodaje włosom blasku, sprawiając, iż stają się one łatwiejsze do układania, co zapewnia szybszą i łatwiejszą stylizację
Wielozadaniowa, profesjonalna formuła zawierająca kompleks ochrony termicznej.

Jeśli chodzi o skład to polecam analizę równie z strony wizażu, ale na poniższym zdjęciu można poczytać. Nie znam się na składach tego typu sprayów, tak więc kupując głównie kierowałam się jednak opiniami.


Co mogę powiedzieć o jego działaniu?
Kosmetyk faktycznie jest tak dobry, jak o nim pisano. Po pierwsze wita nas pięknym zapachem jagudek. Po drugie, nie obciąża włosów, mimo tego że nakładam go sporo. Nie psikam włosów tylko dziele na trzy sekcje, spryskuje dłonie i wcieramy spray. Mam wrażenie, że wtedy kosmetyk jest dokładniej rozprowadzony, niż gdybym go rozpylała. Jeśli chodzi o działanie termoochronny, to moje włosy, mimo suszenia czy sporadycznego prostowania mają się dobrze, ochrania włosy przed wysoką temperaturą. Do tego włosy są błyszczące i wygładzone. Dobrze się rozczesują i są przyjemne w dotyku, gdyż spray jest na nich niewyczuwalny. Ogólnie rzecz ujmując, Tresemme mnie nie zawiódł i mogę go polecić:)

Znacie ten kosmetyk lub inne z tej serii? A może macie inny ulubiony termoochronny produkt do włosów? Dajcie znać w komentarzu, tymczasem życzę udanego dnia.

16 komentarzy:

  1. Nie znam tego kosmetyku. Wiele dobrego słyszałam o tej marce, ale nigdy jeszcze nie było okazji do przetestowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będzie okazja, jestem ciekawa innych kosmetyków tej serii;)

      Usuń
  2. Nazwa tego produktu obiła mi się o uszy ale nigdy nie uzylam. Nie prostuje ani nie suszę włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku i ostatnio nie sięgam po takie. Staram się nie używać suszarki, ani prostownicy od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała nie suszyć, ale moją grzywkę zawsze układam na suszarce, bo inaczej wygląda strasznie:/

      Usuń
  4. Przydałby mi się taki kosmetyk do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam tylko z recenzji. Na razie niczego nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się ciekawy chociaż nie wiem czy potrzebny dla mnie. Nie używam suszarek, prostownic itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go też aby zabezpieczyć końce włosów przed ogólnymi czynnikami zewnętrznymi:)

      Usuń
  7. Ja w sumie nie robie niczego szczegolnego z wlosami, nie mam czasu ich farbowac ani modelowac, ale moim genialnym odkryciem byla szczotka do wlosow tangle teezer. Juz nie umiem zwyklej szczotki uzywac. Wybacz brak polskich znakow, ale po prostu nie mam ich na komputerze ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam tej szczotki jakiś czas, ale moje włosy są na nią za cienkie i zaczęły mi bardziej wypadać i się łamać:/ Teraz mam szczotkę z akrylowymi wypustkami i z włosów z dzika.

      Usuń
  8. Oj mi by się przydał taki spray!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tym specyfiku.

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...