Twoja wewnętrzna moc. Agnieszka Maciąg

Cześć kochani ❤ Za mną kolejna książka Agnieszki Maciąg, autorki poradników dotyczących między innymi samorozwoju. Zachwycona książką Słowa Mocy, sięgnęłam po jej inną publikację, która tytułem nawiązywała raczej do pandemii, a przełożyła się w pewnym stopniu na obecną sytuację. Czasy ostatnio nas nie rozpieszczają, jest ciężko, dla wielu ludzi nawet przerażająco ciężko. Jak nie stracić nadziei? Jak się nie poddać i zaufać, że będzie dobrze? O tym między innymi przeczytamy w książce Twoja wewnętrzna moc. Jak żyć dobrze w niespokojnych czasach.


Twoja wewnętrzna moc. Jak żyć dobrze w niespokojnych czasach. Agnieszka Maciąg

Opis książki

Życie czasem potrafi nas zaskakiwać, o czym dotkliwie przekonaliśmy się już w marcu 2020 roku, kiedy nagle nasza rzeczywistość uległa całkowitej przemianie. Zostaliśmy zamknięci w domach przez pandemię koronawirusa. Jednak nie tylko takie wydarzenia powodują, że stajemy w obliczu nieoczekiwanych perturbacji. Życie dynamicznie się zmienia i niczego nie możesz być pewien. Jak żyć, kiedy nie wiadomo, co Cię czeka nazajutrz? Na to pytanie możesz szukać odpowiedzi wraz z Agnieszką Maciąg w jej książce Twoja wewnętrzna moc. Jak żyć dobrze w niespokojnych czasach.

Znajdź pomoc i wsparcie

Wydaje Ci się, że wszystko sprzysięgło się przeciw Tobie? Nie możesz zrealizować tego, co sobie zaplanowałeś? Ogarnia Cię zniechęcenie i niemoc? Nie jesteś sam! Agnieszka Maciąg przekona Cię, że pomimo niepewności, jakiej doświadczasz, możesz znaleźć w sobie siłę, by chronić się przed wszelkimi burzami napierającymi z zewnętrznego świata.

Masz ogromny wpływ na swoje życie, na to, co robisz i w jaki sposób, tylko musisz sobie to uświadomić, co będzie możliwe dzięki książce Agnieszki Maciąg. Opowie Ci ona trochę więcej o tym, jak odkryć swoje prawdziwe ja, ukryte przed Twoim wewnętrznym strachem, lękiem, cierpieniem, a niekiedy nawet bólem. Zamień swoje słabości w bezcenne dary, które przeobrażą Twoje dotychczasowe życie.

Wykorzystuj zmiany i możliwości

Jeśli potrzebujesz książki motywacyjnej, która zmieni Twój sposób postrzegania świata, to pozycja Twoja wewnętrzna moc. Jak żyć dobrze w niespokojnych czasach z pewnością Ci się spodoba. Dowiesz się z niej, jak dostosować się do globalnych przemian i jak podejmować ryzyko, z korzyścią dla siebie. Będziesz wiedzieć także jak zarządzać lękiem, który pojawia się w trudnych sytuacjach i jak zmieniać wyzwania na wezwania do własnego rozwój.


Moja opinia.

Książka posiada twardą okładkę i jest całkiem sporych rozmiarów, więc trzeba się liczyć z jej wagą. W środku mamy rozdziały podzielone wg tzw. Mocy, napisane dużą czcionką. Do tego dwie wstążeczki do zaznaczania, piękne zdjęcia i na końcu miejsce na notatki. 

Jeśli chodzi o treść, książka m.in. radzi nam, jak funkcjonować i myśleć w trudnych sytuacjach, co zrobić, by nie popadać w zwątpienie i rezygnację. Są to proste, ale trafiające w sedno instrukcje, które łatwo wcielić w życie. O wielu z nich czytałam w książce Słowa Mocy, więc pewne treści się powtarzają, jednak dobrze było je sobie przypomnieć i utrwalić. 

Książka przypadła mi do gustu, lubię styl pisania Agnieszki Maciąg. Nie było co prawda efektu WOW, jak przy Słowach Mocy, ale nie żałuję, że ją przeczytałam i chętnie będę do niej wracać.

Ocena 5/6

Znacie książki Agnieszki Maciąg? Co teraz czytacie? Życzę wszystkiego dobrego


58 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji jeszcze poznać książek Agnieszki Maciąg, ale w przyszłości kto wie. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nadejdzie czas żebym sięgnęła po książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nadejdzie czas żebym sięgnęła po książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nadejdzie czas, kiedy sięgną po twórczość tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno nadejdzie czas, kiedy sięgnę po twórczość tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Niestety jeszcze nie znam twórczości autorki, ale bardzo chętnie poznam coś z pod jej pióra :) Uwielbiam takie inspirujące tytuły! Mam nadzieję, że będę miała okazję poczytać coś więcej :) Książka na pewno jest warta uwagi i bardzo "na czasie" biorąc pod uwagę co się teraz dzieje możemy powiedzieć że mamy niespokojne czasy.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zapoznałabym sie z nią

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio wkurzają mnie te wszystkie poradniki "Jak żyć". :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam akurat na odwrót, właśnie je doceniam:)

      Usuń
  9. za dużo w dzisiejszych czasach już na rynku tych psychologów, kołczow i ogólnie tego całego samorozwoju. Trzeba takie rzeczy filtrowac i podchodzić do nich z dystansem. I ja tak robię, nie ufam temu do końca 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie ufam do końca tego typu książkom, ale akurat książki Agnieszki Maciąg doceniam i czuję, że przynoszą same korzyści:)

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji czytać żadnej książki tej autorki. Myślę, że przy okazji po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przeczytam- tak jak wspomniałaś, „nie wiadomo co jutro przyniesie”.
    Nie da się przyszłości przewidzieć, nie można też ciągle myśleć, co będzie za tydzień, miesiąc, czy rok. Trzeba się nauczyć żyć, w miarę możliwości, w tych dość dziwnych czasach.
    Jeśli chodzi o czytanie u mnie, w kolejce czeka kolejna książka Pana Mroza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie ma co się załamywać i martwić na zapas:) Mrożą kiedyś czytałam, ale jakoś mi przeszło;)

      Usuń
  12. o, to ciekawe. fajnie zobaczyć jakie spojrzenie na różne sytuacje mają inne osoby i zrewidować czasem swoje poglądy jeśli można się dzięki temu rozwinąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super że lubisz twórczość tej modelki.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie bardzo znam działalność owej pani:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie czytałam jej książek, ale autorka jest uwielbiana przez czytelniczki w mojej bibliotece, gdzie pracuję ;) Non stop w obiegu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak będę potrzebować książki motywacyjnej, chętnie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię książki Agnieszki Maciąg. Teraz przerabiam tę o astrologii, bo astrologia to mój osobisty konik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, co prawda nigdy się astrologią za bardzo nie interesowałam, ale książkę czytam, może się wkręcę:)

      Usuń
  18. Bardzo chętnie sięgnę po coś Agnieszki Maciąg. Myślę, że może mi się spodobać coś takiego. Ten tytuł bardzo mnie skusił Klaudus :) Jak będę w bibliotece i trafię na nią to chętnie pożyczę. Uściski.
    P.S. Od dziś mamy w domku drugiego kocurka, Lancelota, ma 10 tygodni.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zachwyciłam. Nowy kocurek? To wspaniałe, życzę mu i Wam wszystkiego najlepszego:)

      Usuń
  19. Nie czytałam jeszcze nic od tej autorki, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecę też tę książkę koleżankom, które interesują się tego typu poradnikami :)

      Usuń
    2. Swoją drogą, z poradnikowych pozycji lubię publikacje J. Murphy'ego.

      Usuń
  20. Ja jakoś nie mogę przekonać się do powieści tego typu, więc nie mam w planach przeczytania tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o niej, ale brzmi naprawdę intrygująco. Zapiszę sobie tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na razie nie planuję czytać, ale bardzo się cieszę, że tobie przypadła do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię twórczość rodaków, a pióra tej pani jeszcze niestety nie miałam okazji poznać. Myślę, że w wolnej chwili to nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam w planach książki tej autorki :) Ten tytuł również ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym przeczytać tę książkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Autorki nie znam, ale z chęcią poznam tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzadko sięgam po takie poradniki, ale zaglądam na blog Agnieszki Maciąg, skorzystałam już wiele razy z różnych jej porad, szczególnie w zakresie zdrowego odżywiania i naturalnych metod leczenia. Myślę wiec, że książka jej autorstwa jest pozycją wartościową.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Panią Agnieszkę. Śledzę jej bloga od lat. :)

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...