Witam na blogu!

To uczucie kiedy piszesz pierwszego posta na blogu - bezcenne!
Witam wszystkich w miejscu, które będzie zbiorowiskiem wpisów związanych bezpośrednio z kobiecą naturą. Chciałabym żeby przede wszystkim znalazły się tu moje zmagania z dążeniem do fajnych włosów, figury i przede wszystkim dobrego zdrowia. Będzie sporo o pielęgnacji, może jakieś recenzje i małe eksperymenty, sprawdzone porady i realizacje postanowień.

Blog będzie podzielony tematycznie, a w każdym temacie znajdą się linki do postów ich dotyczących. Mam nadzieję, że uda mi się to jakoś fajnie zgrać, żeby było przejrzyście ^^
Jego wygląd na pewno będzie się jeszcze zmieniał, jeżeli macie jakieś uwagi lub rady to piszcie śmiało:) Na ten moment kolorystyka jest taka mleczno-kawowa, co ma oczywiście związek z moją miłością do kawy😊

Informacje o mnie znajdują się po prawej stronie bloga, więcej będę pisać w konkretnych postach, także myślę, że jeszcze sporo się o mnie dowiecie. Mam nadzieję, że uda mi się poznać nowych ludzi i być może nawet kogoś podobnego do mnie z kim będę mogła porównywać swoje doświadczenia i czerpać inspiracje.
Poniżej co nieco więcej o mnie w formie oczywiście rysunku:



Jeżeli tu jesteś, a prowadzisz aktywnego bloga, daj znać w komentarzu, a na pewno zajrzę i być może zostanę na dłużej 😁

Nie interesują cię kosmetyki, dieta i inne tego typu rzeczy? Zapraszam na moje dwa pozostałe blogi, może tam znajdziesz coś dla siebie:

Saga o Ludziach Lodu w rysunkach - miejsce poświęcone serii książek, a także rysowaniu, rękodziełu, fanfiction i innym artystycznym rzeczom

Z górki na pazurki - blog z relacjami z moich wycieczek po górach, muzeach i innych ciekawych zakątkach Polski.

Jeszcze raz witam wszystkich i zapraszam do zostania na dłużej😀

13 komentarzy:

  1. Jaki fantastyczny wpis! Nie mogę przestać patrzeć na rysunki, są wspaniałe :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pierwszy komentarz! Bardzo mnie podbudowałaś, bo nie wiedziałam, czy ogłaszać otwarcie bloga, czy jeszcze poczekać xD

      Usuń
  2. Śliczny nowy blog, też kocham kawę więc kolorystyka jak najbardziej ;) świetny pomysł z tymi rysunkami. Zainteresowania widzę bardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie Ci potowarzyszę i dietetycznych zmaganiach, może mnie to zmobilizuje aby o siebie też zadbać. Trzymam kciuki za nowe miejsce i wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy w blogosferze kochana, mam nadzieję, że będzie Ci się miło tu spędzało czas i spotkasz samych wspaniałych ludzi. Przede wszystkim życzę dużo weny, pomysłowości i wszystkiego co dobre.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam blogi - w profilu bloggera je widać :)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie :) Na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Alahamora, coś dla fanów Harry'ego Pottera

Część ♥️ 29 lipca tego 2023 w centrum Katowic miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. Swoje magiczne drzwi otworzyła przed nami Alahamora, lokal...